لزوم آشنایی دانشجویان رشته مهندسی معدن با قانون معادن

۲۸اردیبهشت،

دبیر‌خانه‌ی معدن ایران گفت: دانشجویان رشته مهندسی معدن باید با مفاهیم و قانون رشته معدن آشنایی داشته باشند تا هنگامی که به سمت‌های عالی رسیدند توجیح باشند.

مهندس حمیدی انارکی‌، دبیرخانه معدن ایران در دهمین همایش علمی مهندسی معدن برگزار شده در دانشکده مهندسی معدن و متالوژی‌ دانشگاه امیرکبیر گفت: دانشجویان تربیت‌شده مدیران آینده بخش فنی و اجرایی بخش معدن می باشند شاهد هستیم که این دانشجویان تحقیقات و کارهای بسیاری برای آموزش این درس انجام می‌دهند.

وی افزود: تاکنون کارهای بسیاری در این دانشکده انجام شده است که استخراج سنگهای تزئینی، استخراج بلوکهای‌ بزرگ استخراج آتش بازی کنترل شده از این نمونه‌هاست.

حمیدی انارکی‌ با بیان اینکه در آینده تعدادی از دانشجویان مدیران ستادی می‌شوند گفت: نیازمندیم‌ که این دانشجویان با استراتژی آشنا شوند و اینکه بدانند اصلا این موضوع چیست.

وی ادامه داد: دانشجویان این رشته باید با قانون معادن آشنایی داشته باشند و حقوق دولتی در رشته معدن و اینکه درآمد و اینکه پروانه‌های اکتشاف کوچک باشد یا بزرگ بحث شود.

حمیدی انارکی‌ اظهار کرد: در گفت و شنود آزاد ذهن دانشجو در این زمینه آماده می‌شود و خود را محدود به  چهار چوب‌ها نمی‌کنند که بیشتر باید در بین دانشجویان معدن مطرح شود.

حمیدی انارکی‌ خاطر نشان کرد: بعضی از عزیزان با قصد کمک به توسعه صنعت و معدن تصمیمات اشتباهی می‌گیرند که آشنایی با مفاهیم مدیریت این معضلات را مرتفع می‌گرداند./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.