لزوم ارائه تعریفی جامع از حزب فراگیر توسط طراحان این ایده

فروردین ۱۴۰۳

جولایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: طراحان حزب فراگیر، باید تعریف جامعی از حزب فراگیر ارائه و اهداف خود را از تأسیس چنین حزبی بیان کنند.

 
سیدمهدی جولایی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت ارائه تعریفی جامع از حزب فراگیر توسط بانیان این طرح گفت: طراحان حزب فراگیر، باید تعریف جامعی از حزب فراگیر ارائه و اهداف خود را از تأسیس چنین حزبی بیان کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: پس از ارائه تعریفی جامع از حزب فراگیر و آشکار شدن اهداف متولیان این امر، می‌توان به نقد علمی دست زد و به بررسی مزایا و معایب حزب فراگیر پرداخت.

جولایی با اشاره به مشکلات ناشی از فقدان تحزب در فضای سیاسی کشور، بیان داشت: تحزب به عنوان یکی از نیازهای اساسی پیشبرد سیاسی، در جامعه ما مورد غفلت قرار گرفته، لذا این امر ضرورت و لزوم ایجاد و پیگیری فعالیت احزاب در کشور را نمایان می‌کند.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اشخاصی که به درستی فقدان احزاب قوی و کارآمد را در کشور تشخیص داده اند، باید تعریف دقیقی از حزب فراگیر ارائه کنند، تا بتوان واکنش‌هایی را در تأیید یا نقد زوایای حزب فراگیر ارائه کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.