لزوم اطلاع مبتلایان به سرطان سینه از روند درمان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: در کلینیک پستان این مرکز درمان مبتلایان به سرطان با حذف درمان های بی نتیجه با توجه به شرایط خاص انجام می شود.

دکتر مونا ملک زاده در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اهمیت تشخیص زودرس در پیشگیری از عوامل خطر سرطان سینه گفت: مبتلایان به سرطان سینه در صورت مراجعه ی به موقع امکان انجام جراحی مناسب و درمان های تکمیلی وجود دارد.

این عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با بیان اینکه در اعمال جراحی گاه نیازمند استفاده از درمان های کمکی هستیم گفت: درمان های کمکی سرطان سینه با توجه به میزان مقاومت دارویی و عکس العمل مناسب به داروها متفاوت است.

این انکولوژیست با اشاره به اینکه در کلینیک پستان مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا امکان مشورت پزشکان و امکان تشخیص قبل از جراحی وجود دارد گفت: در این کلینیک با بهره گیری از روش های درمانی مورد نیاز بیمار یا حذف درمان های بی نتیجه، با توجه به شرایط بیمار شیمی درمانی، رادیوتراپی و درمان های کمکی سرطان انجام می شود.

* بیمار باید از مراحل درمانی خود مطلع باشد

دکتر ملک زاده یادآور شد: در این مرکز پس از تصمیم گیری در خصوص نحوه درمانی برای مبتلایان به سرطان سینه میزان اثربخشی روش انتخابی برای بیمار توضیح داده می شود.

وی در پایان گفت: با انجام رادیوتراپی بافت های اطراف ناحیه مبتلا و دریافت میزان کمتر اشعه بهترین راهکار درمانی برای بیمار انجام می شود./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.