لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی موج جوانان تحصیل‌کرده‌

فروردین ۱۴۰۳

وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز شنبه با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با کاظم جلالی رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در این دیدار برنامه‌های خود برای اداره این وزارتخانه تشریح کرد.

همچنین در این دیدار ضعف‌ها و چالش‌های موجود در قوانین مربوط به حوزه جوانان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت بر لزوم تدوین برنامه‌ای جامع برای ساماندهی موج جوانان تحصیل‌کرده‌ای که هرسال به بازار کار اضافه می‌شوند، تاکید کرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص تصریح کرد: در عملکرد کلان وزارت ورزش و جوانان باید به گونه‌ای عمل شود که از حوزه جوانان غفلت نشود چرا که انتظار از وزارت ورزش و جوانان در سطح جامعه بیشتر در حوزه ورزش وجود دارد و نباید مسائل مربوط به جوانان مغفول بماند.

در این نشست همچنین مشکلات کلان در حوزه ورزش، باشگاه داری و چالش‌های موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: یکی از موانع بر سر راه جامعه ورزشی کشور دولتی بودن باشگاه‌های ورزشی است که باید در این زمینه وزارت ورزش و جوانان با ایجاد زمینه درآمدزایی و مشوق‌‍‌ها، جاذبه‌های حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش را فراهم آورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.