لزوم تشکیل ستاد “اقتصاد مقاومتی” در نهاد دولت/ اقتصاد مدنظر “رهبر معظم انقلاب” ریاضتی نیست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیرکل حزب سبز با اشاره به اقتصاد مقاومتی مد نظر “مقام معظم رهبری”، گفت: دولت بایستی سازوکار اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را فراهم کند، در همین زمینه تشکیل ستاد “اقتصاد مقاومتی” در دولت احساس می‌شود تا تمام قوای کشور در مسیر عملیاتی این سیاست قرار گیرد.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سیاست‌های ابلاغیه “مقام معظم رهبری” پیرامون “اقتصاد مقاومتی” اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی راهبردی است که مدت‌ها کار کارشناسی جدی مربوط به آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت گرفته است، بخشی که از سوی “رهبر معظم انقلاب” به عنوان سیاست‌ها همراه با توضیحات مقدمه ابلاغ شده است، اهمیت این سیاست را در مقابله با تحریم‌ها نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در دنیا یک جنگ اقتصادی علیه جمهوری اسلامی از سوی مستکبران شکل گرفته است، اضافه کرد: دولت بایستی سازوکار اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی را فراهم کند، در همین زمینه تشکیل ستاد “اقتصاد مقاومتی” در دولت احساس می‌شود تا تمام قوای کشور در مسیر عملیاتی این سیاست قرار گیرد.

دبیرکل حزب سبز با بیان اینکه برخی به اشتباه “اقتصاد مقاومتی” را ریاضتی تفسیر می‌کنند، تصریح کرد: زیر ساخت سیاست مدنظر “رهبری معظم” جهاد اقتصادی، تولید علم، خودکفایی است که مبتنی بر توانمندی داخلی بدون تاثیرپذیری از تحریم‌ها، تهدیدها و تحقیرهای بین‌المللی است.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی تاکید کرد: تکیه بر توانمندی داخلی می‌تواند ما را همانند دوران دفاع مقدس که جنگ بر ما تحمیل شده بود از شزایط بحران(تحریم‌ها) عبور داده و هیچ وقفه‌ای در مسیر پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ایجاد نشود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.