لزوم توجه به گسترش فرهنگ قرآنی در ساختار جدید آموزش و پرورش

دوشنبه ۸ خرداد – ۰۵:۲۱:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

افتخاری مطرح کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- یک نماینده مجلس نهم با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ قرآنی در ساختار جدید آموزش و پرورش، گفت: انتظار داریم در تغییر ساختار نظام آموزشی کشور توجه مناسبی به گسترش فرهنگ قرآنی صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، لاله افتخاری  با اشاره به اهمیت طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر ساختار آموزش و پرورش کشور ساختاری غیرایرانی و وارداتی است که نمی‌تواند پاسخگوی نیاز ما باشد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نظام آموزش و پرورش فعلی نه آموزش آن طور که باید صورت می‌گیرد و نه به امر پرورش توجهی می‌شود، ادامه داد: با توجه به وجود چنین شرایطی آموزش و پرورش تلاش بسیاری کرده است و طرح تحول نظام آموزشی را مطرح کرد و به تصویب رساند.
این نماینده مجلس نهم با تأکید بر اینکه باید در نظام آموزش و پرورش تغییرات صورت گیرد و نظام آموزشی کشور بومی‌سازی شود، بیان کرد: باید تحولات لازم و بنیادین در نظام آموزش و پرورش انجام شود، منتهی باید توجه داشت این تحولات گام به گام با دقت مجریان و نظارت ناظران صورت گیرد تا با موفقیت بالا به سرانجام برسد.
افتخاری گفت: اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها و دانش‌آموزان در خصوص تغییراتی که در آموزش و پرورش در حال اجراست تا حدودی لازم است اما فراموش نشود که لزوم اطلاع‌رسانی و آموزش مسئولان آموزش و پرورش در مجموعه آموزشی کشور بیشتر احساس می‌شود.
وی بیان کرد: تغییر ساختار قبل از ایجاد زمینه مناسب برای اجرای تغییرات ممکن است مشکلات و تبعاتی داشته باشد، امیدواریم تغییرات ساختاری نظام آموزشی کشور با دقت اجرا شود و زمینه‌های اجرای آن به طور مناسب فراهم باشد تا با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب و هدایت کافی که از سوی مسئولان آموزش و پرورش صورت می‌گیرد بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هشتم با تأکید بر لزوم توجه به گسترش فرهنگ قرآنی در ساختار جدید آموزش و پرورش، گفت: انتظار داریم در تغییر ساختار نظام آموزشی کشور توجه مناسبی به گسترش فرهنگ قرآنی صورت گیرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۲۸۱۷۲۱۲۸۱۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.