لزوم توجه بیشتر به سند چشم انداز ۱۴۰۴/ مسئولان سند چشم انداز را نقشه راه خود قرار دهند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

رضایی در مراسم تجلیل از جانبازان و معلولین نخبه:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سند چشم انداز۱۴۰۴ مهم برای همه مسئولان تهیه شده که آن‌ها با اندیشه و تفکر در بند بند جملات این سند برنامه‌ریزی نموده و کشور را در جهت پیشرفت و تعالی پیش ببرند.

به گزارش تفسیری خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی در اولین همایش تجلیل از جانبازان و معلولین نخبه جنوب و جنوب شرق تهران در خصوص سند چشم انداز ۱۴۰۴ اظهار داشت: ۹ سال پیش یعنی در سال ۸۲ رهبر انقلاب سند مهمی را به عنوان سند چشم انداز ۱۴۰۴ به سران سه قوای کشور ابلاغ نمود تا همه مسئولان این سه قوه در این جهت حرکت نموده و برنامه‌ریزی نمایند.

وی ادامه داد: سند چشم انداز ۱۴۰۴ نقشه راهی است که حرکت به سوی آن سبب درخشش و بالندگی کشور در آینده خواهد شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح نمود: این سند مهم برای همه مسئولان تهیه شده که آن‌ها با اندیشه و تفکر در بند بند جملات این سند برنامه‌ریزی نموده و کشور را در جهت پیشرفت و تعالی پیش ببرند.

رضایی در خصوص مشکلات ارزی که در کشور وجود دارد اظهار داشت: هر مشکلی که در کشور به وجود می‌آید باید با توجه به برنامه‌ریزی‌های مسئولان در مدت وقت کوتاهی برطرف شود چرا که اگر این مسئله و این موضوع در کشور در مدت وقت طولانی رواج پیدا کند بی‌تدبیری و بی‌برنامه‌گی ها را نشان می‌دهد.

وی یادآور شد: استواری و استقامت نشات گرفته از برنامه‌ریزی است؛ برنامه‌ریزی نیز تدبیر را به وجود می‌آورد که مسئولان قوای سه گانه نیز باید به این امر توجه داشته و به آن عمل نمایند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان نمود: اگر مشکلی از نظر اقتصادی، اجتماعی و…. در کشور به وجود می‌آید، هر چند به وسیله بیگانگان و … صورت می‌گیرد دولت باید نقش خود را برای کنترل آن به خوبی ایفا کند و این‌که دولت وظایف خود را بر گردن مجلس بی‌اندازد درست نمی باش.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.