لزوم توجه مجامع بین‌‌المللی به خواسته‌های به حق ملت مظلوم فلسطین

۱۰م اسفند ،

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مجامع بین‌المللی و افکار عمومی باید متوجه خواسته‌های به حق ملت مظلوم فلسطین باشند و برای آزادی این ملت با یکدیگر متحد شوند تا از نفوذ رژیم جعلی در منطقه جلوگیری کنند.

” احمد بخشایشی ” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به جنایات روزافزون رژیم جعلی صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین گفت: ملت مظلوم فلسطین همواره در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس مقاومت کرده که مجامع بین‌المللی و افکار عمومی باید متوجه خواسته‌های به حق آنها باشند و برای آزادی این ملت مظلوم با یکدیگر متحد شوند تا از نفوذ این رژیم جعلی در منطقه جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران برای آزادی ملت مظلوم فلسطین پیشنهاد برگزاری رفراندوم را ارائه کرد اما بعضی کشورها پیشنهاد مستقر شدن دو دولت در یک سرزمین را دادند که این خواست ملت فلسطین نبوده و تحقق اهداف آنهابه میزان مقاومت و اتحادشان بستگی دارد.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات رژیم جعلی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به گونه‌ای است که سعی دارند افکار جامعه جهانی را با خود همراه کنند و از سوی دیگر به اختلافات داخلی فلسطینی دامن زنند که تاکنون این راهکارها سبب زوال هرچه بیشتر و سریع‌تر این رژیم غاصب شده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.