لزوم توجه ویژه مسئولان به استان ایلام به عنوان یکی از استانهای آسیب دیده از جنگ

نماینده مردم ایلام در مجلس بر لزوم توجه ویژه مسئولان به این استان به عنوان یکی از استانهای آسیب دیده از جنگ تحمیلی تاکید کرد.

احمد شوهانی نماینده مردم  ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: حماسه‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس باید برای نسل امروز کشور بازگو شود چراکه نظیر جنگ تحمیلی در تاریخ هیچ کشوری وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ایران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن بعثی تا دندان مسلح قرار گرفت اما رزمندگان اسلام نگذاشتند یک وجب از خاک کشور از دست برود.

شوهانی در ادامه افزود:‌ جنگ علیه ایران در قالب‌های دیگر از جمله تهاجم فرهنگی ادامه دارد اما دشمنان بدانند دفاع همچنان باقی است.

نماینده مردم  ایلام، شیروان، چرداول، ایوان و مهران در مجلس اظهار داشت: دشمنان هر بار فتنه‌های جدیدی را علیه کشورمان به‌وجود می‌آورند به همین‌خاطر باید راهکارهای لازم در برابر فتنه‌انگیزی‌های آنان به کار گرفته شود تا آسیبی به مملکتمان نرسد. 

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی در پایان خاطرنشان کرد: استان ایلام هشت سال به طور مستقیم درگیر جنگ بوده و بسیاری از زیرساخت‌های این شهر در جنگ از بین رفته لذا مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مردم این خطه از کشورمان داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.