لزوم حفظ یکپارچگی مسلمانان در همه شئون زندگی/ مشتهای گره‌کرده دشمنان را نابود می‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نابودی دشمنان زمانی است که انگشتان دست به هم گره خورده و یک مشت می‌شوند، بنابراین همه با هم بایستی متحد باشیم.

“حجت‌الاسلام جعفر شجونی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) ، پیرامون لزوم وحدت در جوامع مسلمان اظهار داشت: حفظ برادری اهل تسنن و شیعه، همچنین حفظ اتحاد میان آنان، توانایی مقابله با دشمنان را افزایش می‌دهد، به همین دلیل است که می‌گوییم تکروی اشتباه است.

وی اتحاد را به طنابی مستحکم تشبیه کرد و گفت: نابودی دشمنان زمانی است که انگشتان دست به هم گره خورده و یک مشت می‌شوند، بنابراین همه با هم بایستی متحد باشیم.

حجت‌الاسلام شجونی با اشاره به دوران طاغوت و تبعید امام(ره)  افزود: شاه در زمان طاغوت حزب رستاخیز به راه انداخت و با آزادگذاشتن روادید قصد داشت ملت را از کشور خودشان بیرون کند، درحالی که مردم ایران با اتحاد میان خود شاه را از ایران بیرون کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه وحدت و یکپارچگی مسلمانان بایستی در همه شئون زندگی به کارگرفته شود، خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که با اتحاد مقابل صدام ایستادیم و از خاک و کیانمان دفاع کردیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.