لزوم حمایت از تولید خودروهای با کیفیت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 لزوم حمایت از تولید خودروهای با کیفیت

لزوم حمایت از تولید خودروهای با کیفیت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا استانداردسازی و نظارت بر تولید موجب برتری کیفی خودروهای تولیدی پارس خودرو شده است.

به گزارش ممتازنیوز، سید عبدالکریم هاشمی با توجه به برتری کیفی محصولات پارس خودرو در جدول ارزیابی خودروهای داخلی، افزود: کسب عناوین برتر محصولات پارس خودرو در رنکینگ و رده بندی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و قرار گرفتن در بالاترین رده کیفی نشان از استفاده از قطعات و تکنولوژی به روز در تولید و ساخت محصولات این شرکت است.
وی استفاده از نیروی های متخصص را عاملی مهم و موثر بر روند فعالیت و کسب برتری و کیفیت تولیدات خودروسازان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر تمایز شرکت پارس خودرو در تطبیق محصولات تولیدی با تکنولوژی روز و استفاده از نیرو های متخصص و آموزش دیده روندی است که باید در کلیه شرکتهای تولیدی مورد توجه قرار گرفته و سرلوحه فعالیت آنها به منظور دستیابی به دانش روز در تولید باشند.
وی تصریح کرد: همکاری با شرکتهای خودروساز بین المللی و استفاده از دانش روز و خطوط تولید رباتیک و مجهز به تکنولوژی نوین و همچنین تولید محصولاتی مطابق با استانداردهای بین المللی و مورد نظر شرکتهای طرف قرارداد را از دیگر وجوه تمایز شرکت پارس خودرو دانست و افزود: این موارد در کسب رضایتمندی بالای مشتریان محصولات این شرکت نیز موثر بوده است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه حمایت از تولید محصولات با کیفیت را موجب رقابت پذیری و ارتقاء تولید در داخل دانست و اظهار داشت: ضمن اینکه باید بحث بومی سازی در صنعت خودرو به طور جدی پی گیری شود اما همزمان باید با داخلی سازی خودروهای به روز دنیا و انتقال تکنولوژی ، علاوه بر حفظ و ایجاد اشتغالزایی در کشور، ارتقاء صنعت خودرو ایران نیز با ایجاد رقابت پذیری در داخل دنبال شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.