لزوم دریافت پلاک جدید خودرو در صورت تغییر محل سکونت مالک

لزوم دریافت پلاک جدید خودرو در صورت تغییر محل سکونت مالک

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور از ضرورت دریافت پلاک جدید برای خودروهایی که مالکان‌ آنها محل سکونت خود را به شهرستانی جدید انتقال داده‌اند، خبر داد.

به نقل از فارس سرهنگ احمد رستمی گفت: افراد در صورت تغییر محل سکونت دائمشان از شهرستانی به شهرستان دیگر باید برای خودروی خود با مراجعه به مراکز صدور پلاک نسبت به دریافت پلاک جدید اقدام و پلاک متعلق به شهرستان محل سکونت قبلی خود را فک کنند.

وی ادامه داد:‌ افراد ملزم هستند با تغییر آدرس، نشانی جدید خود را به دفاتر پلیس + ۱۰ اطلاع دهند تا در سامانه، پلاک جدید برای آنها در نظر گرفته شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور بیان داشت: برخی افراد هستند که به دلیل نوع موقعیت شغلی خانه‌ای در یک شهرستان و خانه‌ای در شهرستانی دیگر دارند لذا برای این افراد نیز در سامانه شماره‌‌گذاری پلیس راهور فضایی فراهم شده تا در صورتی که آنها دارای دو خودرو باشند هر دو خودرو با توجه به نشانی‌های دائمی در شهرستان‌های مورد نظر پلاک دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد:‌ این دسته از افراد برای دریافت پلاک‌ باید مدارک احراز سکونت خود را به مراکز تعویض پلاک تحویل دهند.

رستمی گفت:‌ کسانی که به صورت موقتی در بین شهرستان‌های مختلف در حال تردد هستند نیازی به تعویض پلاک ندارند.

شنبه ۲۱ مرداد   ۹:۱۱


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. امیرتوکلی شاکر:

    پلاک های مناطق شمال تهران ایران ۱۱وایران ۴۴وایران ۷۷متعلق به منطقه های ۱و۲و۳و۴و۵و۷و۸و۲۲پلاک های مناطق مرکزتهران ایران ۲۲وایران ۵۵وایران ۸۸متعلق به منطقه های ۲و۶و۱۰و۱۱و۱۲پلاک های مناطق جنوب تهران ایران ۳۳وایران ۶۶وایران ۹۹متعلق به منطقه های ۹و۱۳و۱۴و۱۵و۱۶و۱۷و۱۸و۱۹و۲۰و۲۱٫فقط پلاک باحروف ق مخصوص قلب ومرکزتهران مثال ایران ۷۷ ق ایران ۸۸ ق ایران ۹۹ ق

  2. سالار:

    ماشین من اقساتی میشه پلاکش عوض کرد هنوز اقساط تمام نشده

  3. کریم پیرزاده گاردجین:

    هر موقع کارت ماشین و یا کارت سوخت ماشین بگیرم آدرس مرا اشتباه می نویسند و همه (کارت ماشی و یا کارت سوخت ماشین و غیره )باشد به ادرس دیگر می رودآدر صحیح : تبریز – زعفرانیه کوی شبنم ۱۰ متری ۴۹ غربی پلاک ۲۷ طبقه سوم منزل پیرزاده شماره تماس ۰۹۱۴۴۱۵۷۸۹۹

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.