لزوم مدیریت جهادی و عزم ملی برای ریشه‌کنی فرهنگی که اجانب سرمایه‌گذاری کرده‌‌اند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی گفت: ما باید با یک مدیریت جهادی و عزم ملی به استقبال ریشه‌کن کردن اقتصاد ناقص و فرهنگی که اجانب سرمایه‌گذاری و آنرا خدشه‌دار کرده‌‌اند، برویم.

امیر سرتیپ دوم  علی شهبازیان فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره شعار مقام معظم رهبری مبنی بر “اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” اظهار داشت: ما باید با یک مدیریت جهادی و عزم ملی به استقبال ریشه‌کن کردن اقتصاد ناقص و فرهنگی که اجانب سرمایه‌گذاری و آنرا خدشه‌دار کرده‌‌اند، برویم.
 
وی با اشاره به بحث فرهنگی تصریح کرد: با توجه به فرموده امام (ره)، جنگ هشت سال دفاع مقدس یک نعمت و دانشگاه بود که از آن دانشگاه سرداران و دانشمندان بزرگی همچون احمدی روشن، شهید باکری و شهید صیاد شیرازی فارغ التحصیل شده‌اند.   
 
امیر شهبازیان ادامه داد: خدا را شاکریم که ما شاهد علم این عزیزان بودیم و در حال حاضر همان جبهه و دفاع توسط راهیان نور جهت انگیزه به جوانان فراهم آمده است.   
 
فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی با اشاره به اختصاص دادن بودجه سه میلیاردی اسرائیل برای حمله به ایران بیان داشت: این اولین بار نیست که اسرائیل و امریکا چنین حرف‌های گزافی را به زبان می‌آورند و تمامی این سخنان برای به زانو درآوردن ملت ایران است.   
 
وی اظهار داشت: از آنجایی که خداوند نیز وعده داده که لشکریان خود را پیروز خواهد کرد ما روز به روز در عرصه‌های مختلف (هسته‌ای، ورزشی، علمی، نظامی، دفاعی) شاهد موفقیت کشور خواهیم بود و عنایت الهی بیشتر از سرمایه‌های آنها برای ملت کارساز خواهد شد.  

انتهای پیام/   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.