لزوم گسترش روابط دوجانبه به ویژه در عرصه‌های دانشگاهی و فناوری‌های نوین

۰۳م اسفند ،

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با سفیر سنگاپور بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه به ویژه در عرصه‌های دانشگاهی و فناوری‌های نوین تأکید کرد.

به گزارش حوزه مجلس باگشاه خبرنگاران به نقل از ادراه خبرها مجلس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار «دوتای سو» سفیر سنگاپور، با اشاره به پیشینه خوب مناسبات اقتصادی، پارلمانی دو کشور، ابراز امیدواری کرد که روابط فیمابین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دو کشور هر چه بیشتر تقویت و گسترش یابد.

وی در همین زمینه بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه به ویژه در عرصه‌های دانشگاهی و فناوری‌های نوین تأکید کرد.

رئیس مجلس در ادامه نقش مهم همکاری‌های پارلمانی را در گسترش مراودات دوستانه فیمابین و ایجاد شناخت و درک متقابل از دیدگاه‌ها و مواضع خاطرنشان کرد و حمایت مجلس شورای اسلامی را از توسعه ارتباطات همه جانبه فیمابین به ویژه روابط پارلمانی یادآور شد.

در ادامه این دیدار، «دوتای سو» سفیر سنگاپور نیز با بیان علاقمندی کشورش برای تقویت روابط فیمابین، بر نقش مهم پارلمانی‌ها در توسعه همکاری‌های دو کشور تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های سنگاپور تحت تأثیر دانش و توانمندی‌های علمی دانشجویان و دانشمندان ایرانی قرار گرفته‌اند، افزود: دانشگاه‌های سنگاپور علاقمند به گسترش همکاری‌های دانشگاهی با مراکز علمی ایران می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.