لطفا فالکائو را هم ببینید!

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

اگرکسی iبه مسی یا کریستیانو رونالدو دست بزند خطاست اما مثل اینکه قضیه برای فالکائو کمی فرق دارد.

به گزارش فوتبال آنلاین داوران iبه ندرت برای خطاهایی که بر روی فالکائو انجام می شود سوت می زنند.

تیم فوتبال اتلتیکو مادرید حمایت بیشتری برای این بازیکن می خواهد.

سایمون : اگرکسی iبه مسی یا کریستیانو رونالدو دست بزند خطاست اما مثل اینکه قضیه برای فالکائو کمی فرق دارد. این حرف ها بعد از سوت پایان بازی اتلتیکو مادرید مقابل ختافه زده شد و همه کادر تیم اتلتیکو نگران برخوردی می باشند که در زمین با فالکائو می شود.

چیزی که مشخص است این است که مدافعانی که وظیفه ی مهار این بازیکن جوان را iبه عهده دارند هیچ گذشتی از خود نشان نمی دهند و در کشیدن پیراهن او یا سد کردن راه او کم نمی گذارند اما همین مدافعان جرات انجام دادن این کارها را با مسی و رونالدو ندارند.

تیم اتلتیکو درصدد برآمده تا از بازیکنی که در هر بازی همه توانش را برای تیمش می گذارد دفاع کند و شرایطی iبه وجود بیاورد که حداقل خطا کنندگان بر روی او مجازات شوند زیرا در حال حاضر iبه نظر می رسد iبه ندرت پیش می آید که کسی که روی او خطا می کند iبه مجازاتی که حقش است می رسد.

اولین کسی که iبه حمایت از فالکائو پرداخت هم تیمی اش ، دیگو گورین بود.

این بازیکن اروگوئه ای این گونه گفت : من داور نیستم و نمی خواهم در کار داوری دخالت بکنم اما می خواهم داوران بازی های انجام شده ی فالکائو را تا امروز دوباره بازبینی کنند و ببینند این بازیکن تا چه حد تحت فشار بوده و داوران از این iبه بعد همان طور با او رفتار کنند که لیاقت اوست.

او از ستارگان لالیگا چیزی کم ندارد و انصاف نیست که مدافعان او را اینگونه هدف خود قرار دهند .

شخص دیگری که از این گلزن کلمبیایی حمایت می کند آدریان است او گفت : بعنوان یک مهاجم او همه ابعاد یک مدافع را درک کرده است . امروزه مدافعان بیشتر و بیشتر متوجه خطر فالکائو شده اند و شرایطی ترتیب می دهند که او یک ثانیه هم در زمین آرامش نداشته باشد اما فالکائو یک مبارز iبه دنیا آمده و هیچ وقت دست از مبارزه نخواهد کشید.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.