لطفا کمکم کنید، حاضرم حتی نظافتچی بیمارستان شوم!

ممتاز نیوز :یک کمک بهیار که چند ماهی است متاهل شده است و تاکنون در یافتن شغلی برای خود در استان مازندران ناکام مانده است، در نامه‌ای دردمندانه از مسئولان خواسته تا با به کار گیری او حتی به عنوان نظافتچی بیش از این او را نزد همسرش شرمنده نشود.

به گزارش سلامت‌نیوز، نامه این آقای ح.ر – که مشخصات و اطلاعات تماس ایشان نزد ممتاز نیوز محفوظ می‌باشد- بدین شرح است:

به نام خدا  
با سلام وعرض خسته نباشید

 اینجانب ح. رجبی هستم از بخش کیاکلا من متولد ۱۳۶۳ و فوق دیپلم فن آوری اطلاعات و متاهل ودارای مدرک کمک بهیاری یا همان کمک پرستاری هستم . من ۲ ماه است که ازدواج کردم بعد از ۳ سال نامزدی و همسر بنده دانشجوی فوق لیسانس فیزیک هسته ای از دانشگاه روزانه بابلسر یا همان دانشگاه مازندران است .

من خیلی به بیمارستان و کار در آن علاقه دارم . به خدا قسم آرزوی من این است که در بیمارستان کار کنم حتی نظافت چی و هر کار دیگری که به من احتیاج باشد . من بیکار هستم و از شما خواهش می کنم برای رضای خدا کمکم کنید تا در بیمارستانی در مازندران کار بگیرم از شما خواهش میکنم که بنده حقیر را به دانشگاه علوم پزشکی بابل یا مازندران یا بیمارستان خصوصی معرفی کنید .

هر چقدر بگم باز هم کم گفتم به خداوندی خدای بزرگ من کار در بیمارستان رو یک آرزو میدونم وشما را به امام حسین قسم میدم که کمکم کنید من با تمام وجودم قدر این کار رو میدونم و تمام تلاشم رو برای بهترین بودن در بیمارستان میکنم . من چون در خانواده ای پر جمعیت و کشاورز بودم و زندگی نسبتا سختی داشتم برای همین کارهایی از قبیل بردن مریض ها به حمام قبل عمل ویا تعویض سوند مریض و غیره برایم سخت نیست بلکه باور کنید از این قبیل کار ها و کمک به مردم و بیماران را دوست دارم .

شمارا به امام حسین و برای رضای خدا کمکم کنید خواهش میکنم جوابم را بدهید ملتمسانه از شما خواهش میکنم به من کمک کنید دست نیازی به شما روی آورد رو بیجواب نگذارید کاش چشمان گریان همسرم که همیشه در حال راز ونیاز با خداست را میدید کسی که با ارشد فیزیک هسته ای زندگی خود را با همسر بیکار آغاز کرده .

کمکم کنید زندگیم در خطر هست همسرم خیلی ناراحتی میکند .حداقل به صورت قراردادی یا شرکتی مرا جذب کنند به خداوندی خدا دل چند خانواده را شاد میکنید.

دیدید حرف هام از قلبم بیرون می آد برای همین هم از نظر آرایه ادبی قشنگ نیست ولی پر است از درد بیکاری و خجالت پیش زن و خانواده همسر . بعد از خدا و ائمه اطهار امیدم به شماست تا کمکم کنید تا در بیمارستانی در مازندران کار بگیرم لطفا در جوابم نگویید ما کسی را در آن بیمارستان یا دانشگاه علوم پزشکی نمی شناسیم من خیلی پیگیری کردم ولی نتیجه ای نداد شما برایم کاری بکنید حداقل مشکلم را به مسولین درمیان بگذارید خواهش می کنم

منبع: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.