لطف اله نسبی: در رقابتهای انتخابی بد آوردم / از عملکردم در لیگ راضی هستم

۷فروردین ۱۳،

ملی پوش با سابقه تنیس روی میز ایران گفت: در رقابتهای انتخابی تیم ملی اتفاقی برایم افتاد و متاسفانه جهان را از دست دادم.

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: در مسابقات انتخابی تیم ملی در دور آخر بی خوابی به قدری به من فشار آورد که نمی توانستم توپ را ببینم و مغزم فرمان نمی داد که چه تکنیکی را  اجرا کنم.

وی در خصوص سبب این مشکل تصریح کرد: سببش را نمی دانم تا به حال هیچ وقت برایم این مشکل پیش نیامده بود شب مسابقه خوابم نمی برد و همین عامل سبب شد تا نتوانم انتخاب شوم و در دور حساس آخر به خاطر بیخوابی پنجم شدم در رقابتهای انتخابی دو سال قبل به عنوان عضو تیم ملی انتخاب شده بودم حتی سال قبل در هلند هم که به همراه نوشاد و نیما عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند و افشین نوروزی حضور داشتیم عنوان بهترین بازیکن ایران را از آن خود کردم.

لطف اله نسبی در خصوص غیبت اخلاق پسند در رقابتهای انتخابی گفت: قسمت من نبود که در رقابتهای جهانی شرکت کنم. محمدرضا اخلاق پسند نیز به خاطر مصدومیت از مسابقات انتخابی انصراف داد وی بازیکن با تجربه وقدرتمندی است و در چند سال اخیر فیکس تیم ملی بوده است و اگر در مسابقات بود به طور حتم انتخاب می شد.

بازیکن تیم باشگاهی دانشگاه آزاد از عملکردش در رقابتهای لیگ ۹۱ ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: از عملکرد شخصی ام در رقابتهای لیگ ۹۱ رضایت دارم دانشگاه‌ آزاد بسیار خوب کار نکرد و فکر می‌کنم باید نائب قهرمان می شد که این اتفاق نیفتاد اما بازیهای من رضایت بخش بود.

وی ادامه داد: محمد باقر پسران مربی خوبی است وی پس از سالها دوباره به تنیس روی میز بازگشت در هفته پایانی با سرمربی تیممان هماهنگی بیشتری به دست آ وردیم در ورزش تنیس روی میز نقش مربی تیم بیشتر کمک روحی و روانی به بازیکن است و مربی پینگ پنگ باید یک روانشناس خوب باشد.

لطف اله نسبی به حضور جلیل محمدی که به عنوان مربی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده بود گفت: جلیل محمدی یکی از مربیان کردستان و از دوستان من است که در رقابتهای انتخابی تیم ملی به عنوان مربی و دوست در کنار من بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.