لطف روسی به بازیگر فرانسوی+عکس

۱۴م دیماه ،

وب‌سایت ریاست جمهوری روسیه در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین پای نامه اعطای تابعیت روسی به ژرارد دپاردیو را امضا کرده است.

ممتازنیوز: ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، با اعطای تابعیت روسی به ژرارد دپاردیو، بازیگر مشهور فرانسوی، موافقت کرده است.

به گزارش انتخاب به نقل از گاردین، وب‌سایت ریاست جمهوری روسیه در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که ولادیمیر پوتین پای نامه اعطای تابعیت روسی به ژرارد دپاردیو را امضا کرده است.

ژرارد دپاردیو در انتقاد به تلاش دولت فرانسه برای افزایش مالیات برای اشخاص پردرآمد، گفته است که تابعیت فرانسوی خود را پس خواهد داد.

نماینده دپاردیو از اظهارنظر دربارهٔ اینکه آیا این بازیگر نامی فرانسوی تابعیت روسیه را پذیرفته‌ است یا خیر، اجتناب کرده است.

ژرارد دپاردیو که در بیش از ۱۵۰ فیلم ظاهر شده است، اوایل دسامبر اعلام کرد که به روستای «نِشان» در بلژیک و در نزدیکی مرز فرانسه نقل مکان کرده است که به دنبال آن دولت فرانسه در اظهاراتی انتقاد‌آمیز، رفتار آقای دپاردیو را «رقت‌انگیز» و در تضاد با وطن‌پرستی دانست.

این بازیگر نامی فرانسوی اواسط ماه دسامبر در نامه‌ای سرگشاده با رد این اظهارات گفت به این سبب فرانسه را ترک کرده است که به باور او دولت فرانسه معتقد است اشخاص به سبب موفقیت، خلاقیت و استعدادشان باید مجازات شوند.


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.