لطمه‌ای که موسوی و کروبی به نظام زدند مجازاتش اعدام بود

۳۰اردیبهشت،

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم، گفت: موسوی و کروبی به سبب لطمه‌ای که به آبروی نظام زدند اعدام برای آنها کم است؛ چرا که آنان با اشتباهات خود آبروی شهدا و ملت بزرگ ایران را به مخاطره انداختند.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی فلاحیان کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله با عنوان “ارزیابی فضای فرهنگی و سیاسی کشور” در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور آقای هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: آقای هاشمی در حال برای اصلاح طلبان و گروهی از جامعه که لطمه خورده‌اند محور شده‌اند و نظر بنده این است که حضور ایشان به مصلحت بوده و مشکلات را برطرف خواهد کرد.
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه برنامه شما برای ریشه کن کردن بیکاری و تورم در کشور چیست، تصریح کرد: تورم یعنی افزایش میزان پول و نقدینگی در سطح جامعه، اگر تولید ناخالص به اندازه نقدینگی باشد تورم از بین خواهد رفت و ما می‌توانیم به راحتی گرانی را متوقف کنیم و باید بتوانیم سرعت گردش پول را کاهش دهیم.

وزیر سابق اطلاعات در پاسخ دیگری به سوالی مبنی بر اینکه در دولت شما برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی چگونه خواهد بود، افزود: ماهواره را به عنوان یکی از مسائلی که در جامعه فاجعه می‌آفریند، حرام می‌دانم و یقیناً با بی‌حجابی و ابتذال نیز مبارزه خواهم کرد، خانواده‌های ما باید برای تربیت نسل جوان با مسجد و مسائل فرهنگی در ارتباط باشند. 

فلاحیان در پایان در مورد حصر خانگی موسی و کروبی، خاطرنشان کرد: موسوی و کروبی به سبب لطمه‌ای که به آبروی نظام زدند اعدام برای آنها کم است؛ چرا که آنان با اشتباهات خود آبروی شهدا و ملت بزرگ ایران را به مخاطره انداختند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.