لغو ادغام صندوق مهر امام‌رضا و بانک مهر

۱۹م آذر ،

بینا- یک مقام آگاه در صندوق مهر امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ادغام این صندوق و بانک قرض الحسنه مهر ایران منتفی شده گفت: این موضوع با موافقت شیخ الاسلامی رئیس هیت مدیره صندوق مهر امام رضا(ع) نیز روبرو شده است.
به گزارش بینا، یک مقام آگاه با اشاره به وضعیت ادغام بانک قرض الحسنه مهر ایران و  صندوق مهر امام رضا (ع)،به فارس اظهار داشت: بیش از یک سال پیش موضوع ادغام این دو مجموعه با حکم رئیس جمهور برای مدیر عامل بانک قرض الحسنه به عنوان سرپرست صندوق مهر امام رضا (ع) کلید خورد.
وی ادامه داد: با وجود گذشت یک سال از این موضوع و نیز موانع قانونی پیش روی این دو مجموعه عملاً ادغام دیگر موضوعیت و مفهوم ندارد.
این مقام مسئول در صندوق مهر امام رضا (ع) با بیان اینکه بعضی اعضای هیئت مدیره صندوق درخواست لغو ادغام را امضاء کردند،‌ گفت:‌ این موضوع با موافقت شیخ الاسلامی رئیس هیت مدیره صندوق مهر امام رضا(ع) نیز روبرو شده است.
این مقام آگاه تاکید کرد:‌ ساختار این دو مجموعه برای ادغام همخوانی ندارد چون سیاست‌ها و چارچوب‌های سیاستگذاری آنها متفاوت است که نیاز به زیر ساخت‌های قانونی داشت.
در پی لغو ادغام صندوق مهر امام رضا (ع) و بانک قرض الحسنه مهر ایران شنیده‌ها حکایت از تغییر سرپرست این صندوق دارد.
بر این اساس بیشتر از یک سال پیش در حکمی از سوی رئیس جمهور غلامرضا مصطفی‌پور برای تسهیل و تسریع ادغام این دو مجموعه به عنوان سرپرست صندوق منصوب شد.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.