لغو بازی گهر و استقلال فقط با نظر داور است

۳۰م آذر ،

محمود داوودی‌نژاد ضمن انتقاد از برنامه ورزش مردم نسبت به لغو بازی گهر دورود و استقلال تهران به سبب مه‌آلود بودن زمین چمن تختی دورود گفت: این شایعه‌ای بیش نیست و این حرف‌ها صحت ندارد، تنها داور است که می‌تواند تصمیم به لغو این بازی را بگیرد.

وی با بیان اینکه هنوز هیچ‌گونه تصمیمی بر لغو بازی گهر دورود و استقلال تهران گرفته نشده است، گفت: لغو بازی گهر دورود و استقلال تهران فقط با نظر داور است، هیچ کس دیگر نمی‌تواند این بازی را لغو کند.

داود‌ی‌نژاد یادآور شد: تا یک ساعت دیگر داور بازی نظر خود را برای برگزاری یا لغو بازی دو تیم گهر دورود و استقلال تهران را اعلام می‌کند.

دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران از رقابت‌های جام حذفی کشور امروز در حالی برگزار می‌شود که هوای استان لرستان و به خصوص شهرستان دورود بارانی است.

گهر دورود و استقلال تهران عصر امروز ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.در حال حاضر سیل جمعیت مشتاق به فوتبال در اطراف ورزشگاه تختی دورود به چشم می‌خورد، اما این ورزشگاه هم اکنون ظرفیتش پرشده است.

هم اکنون باران شدید باران در شهرستان دورود محل برگزاری این مسابقه در حال باریدن است.

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت قبل تاکنون بیش از ۳۸ میلی‌متر باران در شهرستان دورود باریده است.

نورالدین سپهوند افزود: این بارش‌ها همچنان در شهرستان دورود با شدت بیشتری در حال باریدن است.احتمال لغو بازی به سبب بارش شدید باران زیاد است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.