لغو خوشنامی ۳۰ شرکت نفتی

۱۹م آذر ،

معاون پیشگیری و هماهنگی استانهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تاکید بر اینکه با هر گونه تخلف و سوءاستفاده شرکت های تولیدی یا صادراتی فرآورده های نفتی متخلف برخورد می گردد، اعلام کرد: تاکنون خوشنامی ۳۰ شرکت با همکاری گمرک ایران و نیروی انتظامی لغو شده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مهدی ابویی در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری و کنترل قاچاق نفت گاز توسط شناورهای نیمه سنگین و سبک در استان های ساحلی جنوب که در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، افزود: پرونده تمامی شرکت های خوشنام براساس ضوابط صدور خوشنامی که با همکاری دستگاه های مسوول عضو ستاد تهیه و ابلاغ شده در حال پالایش و بازنگری است.

معاون پیشگیری و هماهنگی استانهای ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تسهیلات خوشنامی برابر مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز صرفا به شرکت های فعال در تولید و صادرات فرآورده های نفتی که فاقد هر گونه سابقه قاچاق و یا سایر تخلفات اقتصادی باشند،تعلق می گیرد.

وی تاکید کرد: هدف این تسهیلات حمایت از صادرات و تولید داخلی و گسترش اشتغال است.

ابویی ادامه داد: به منظور ساماندهی فعالیت شرکت های تولیدی و صادراتی فرآورده های نفتی با هدف توسعه تولید، صادرات و پیشگیری از تخلف و سوءاستفاده بعضی از این شرکت ها با مدیریت ستاد سامانه نرم افزاری تولید و صادرات مشتقات نفتی تهیه که در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.