لکه کیف را چگونه برطرف کنیم؟

۲۸اردیبهشت،

لکه‌های روشن روی کیف‌های برزنتی را می‌توانید با یک مدادپاک‌کن تمیز کنید البته جای لکه کاملا تمیز نمی‌شود و شما باید با کشیدن یک دستمال خیس تمیزی را کامل کنید.

به گزارش سرویس مد و لباس هنرآنلاین ،لکه کیف را چگونه برطرف کنیم لکه‌های روشن روی کیف‌های برزنتی را می‌توانید با یک مدادپاک‌کن تمیز کنید البته جای لکه کاملا تمیز نمی‌شود و شما باید با کشیدن یک دستمال خیس تمیزی را کامل کنید.
کیف پارچه‌ای: لکه‌های روشن روی کیف‌های برزنتی را می‌توانید با یک مدادپاک‌کن تمیز کنید البته جای لکه کاملا تمیز نمی‌شود و شما باید با کشیدن یک دستمال خیس تمیزی را کامل کنید. لکه‌های خشن‌تر در کیف‌های پارچه‌ای را باید به خشک‌شویی بسپارید.

منطقی باشید؛ لکه‌هایی مثل روغن یا لکه ی از لوازم آرایشی را می‌شود از کیف پاک کرد اما پاک کردن لکه‌هایی مثل جوهر امکان‌پذیر نیست.کیف‌های چرم و جیر: کیف‌های چرم راحت تمیز می‌شوند. لک آن‌ها را با یک دستمال مرطوب بگیرید و بعد روی آن واکس یا برق‌کننده بزنید تا دوباره به حالت اول برگردد. لکه‌های روی کیف جیر به راحتی تمیز نمی‌شوند. به‌خاطر این‌که کیف‌تان خراب نشود بهتر است آن را به خشک‌شویی بسپارید.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.