لمپارد: با احساس بدی ژاپن را ترک می کنیم

۲۶م آذر ،

تیم برزیلی با تک گل پائولو گوئره رو در نیمه دوم توانست قهرمان رقابت های جام باشگاه های جهان شود؛ در دیداری که شاگردان رافا بنیتس موقعیت های زیادی را از دست دادند.

لمپارد تاکید کرد که بازیکنان چلسی به خاطر موقعیت های زیادی که از دست دادند، با احساس بدی ژاپن را ترک خواهند کرد.

او در گفتگو با بی بی سی اسپورت گفت:” این دیدار دشواری بود. آنها تیم بسیار خوبی بودند. ما با احساس بدی به خانه برمی گردیم زیرا موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم حداقل یک تساوی از این دیدار بگیریم.

آنها تیم بسیار سازمان یافته ای بودند. تیم های باشگاهی برزیل نشان داده اند که تیم های خوبی می باشند؛ بسیار سازمان یافته و خطرناک در ضد حملات. ما می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود و چطور پیش خواهد رفت.”

چلسی اکنون باید برای چند دیدار پیاپی و دشوار در لیگ برتر آماده شود و لمپارد تاکید کرد که باید این شکست را فراموش کنند.

” ما باید در چند دیدار پیاپی در لیگ برتر پیروز شویم تا همچنان شانس قهرمانی داشته باشیم. ما در لیگ اروپا، جام حذفی و جام اتحادیه نیز هنوز حضور داریم و باید تلاش کنیم تا در آنها به موفقیت برسم.”

او همچنین از هواداران چلسی که برای حمایت تیم شان به ژاپن سفر کرده بودند، تشکر کرد و گفت:” واقعا فوق العاده بودند. این را بعد از دیدار اول هم گفتم. شیوه حمایت آنها از این عالی بود. همه آنها در مونیخ نیز با ما بودند تا بهترین دستاورد تاریخ چلسی را جشن بگیرند. آنها همه جا همراه ما می باشند. آنها بهترین می باشند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.