لنکرانی:فرمایشات مقام معظم رهبری افشای توطئه‌برخی اشخاص در داخل بود

۲۰م دیماه ،

25-79.jpg

یک عضو جبهه پایداری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: اشخاصی که اخیرا اظهارنظر داشته‌اند، بهتر است سخنان خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری بسنجند و اگر به خطا رفتند، آنها را اصلاح کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کامران باقری‌لنکرانی عضو جبهه پایداری در جمع خبرنگاران در حاشیه اولین مراسم سالگرد شهادت مصطفی احمدی‌روشن و رضا قشقایی، دربارهٔ فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: صحبت‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، جنبه‌های مهمی داشت. اول افشای توطئه‌ای بود که بعضی اشخاص در داخل که از آنها توقع نمی‌رود، داشتند و به عنوان بلندگوی دشمن رفتار می‌کردند و دانسته یا نادانسته سلامت انتخابات را به نوعی زیر سوال می‌بردند که این هم برای انتخابات زمینه خطرناکی بود و هم نسبت به دستاوردهای ۳۰ سال قبل انقلاب می‌توانست، ایجاد شبهه کند.

لنکرانی خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری شاخصه‌های بزرگی را در اختیار ما قرار داد که شخصیت‌های مختلفی که در این مدت اظهارنظر کردند، حرف‌های خود را سنجیده و اصلاح کنند و در جورچین دشمن قرار نگیرند.

وی شاخص دیگر فرمایشات مقام معظم رهبری را دربارهٔ شرایط کاندیداها و الزام به وجود شرایط لازم در کسانی که خود را در معرض انتخابات قرار می‌دهند، دانست و افزود: این مساله نیز در تصمیم‌گیری جبهه پایداری برای تعیین مصداق فصل الخطاب خواهد بود و تلاش می‌کنیم طبق این معیارها اشخاص را بررسی کرده و در زمان خود آنها را معرفی کنیم.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این‌که فکر نمی‌کنید سخنان مقام معظم رهبری حاکی از این است که گروه‌ها و اشخاص می‌توانند به گرم کردن فضای انتخابات کمک کنند، گفت: ما به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر شده‌ایم و باید بحث‌های مصداقی‌مان را جدی‌تر دنبال کنیم، اما هنوز در مصداق به نتیجه نرسیده‌ایم و با توجه به فرمایشات کلیدی مقام معظم رهبری سعی داریم مباحث را جدی‌تر دنبال کنیم.

وی همچنین دربارهٔ غلامحسین الهام و حضورش در دولت به عنوان عضوی از این جبهه اظهار کرد: تصمیم جمعی بر این بود که کسانی که عضو شورای مرکزی می باشند، در مناسب دولتی سمتی نداشته باشند. از آنجایی که آقای الهام تصمیم گرفتند در دولت سمتی داشته باشند، به طور مشترک این تصمیم را گرفتیم که عضویت‌شان در جبهه منتفی شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.