لنکرانی: نباید برای جلب آرا خلاف شرع کرد /اتفاقات ۲۲ بهمن قم ربطی به جبهه پایداری ندارد

۲۴م اسفند ،

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: کسی که به عنوان فرد اصلح در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر می‌شود باید به اعتقادات و فرمانبری از مقام معظم رهبری دلبستگی عمیقی داشته باشد و آرمانگرایی را پیشه کند.

کامران باقری لنکرانی در همایش منطقه‌ای استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی جبهه پایداری، با بیان اینکه “نباید برای جلب آرا خلاف شرع کرد”، اظهار کرد: ریاست جمهوری منصبی نیست که با انشا گفتن دربارهٔ موضوعی خاص حل شود، بلکه منصبی اجرایی است و رییس‌جمهور باید توان اجرایی داشته باشد.

سخنگوی جبهه پایداری در ادامه خاطرنشان کرد: حضور بعضی در جریان انتخابات برای احیای مسیر قبل و بازگشت به هشت سال پیش است. این تقلب گفتمانی پسندیده نیست و باید حرکت‌ها در مسیر احیا و اصلاح صورت بگیرد، نه اینکه بازگشت به مسیر قبل باشد.

وی با بیان اینکه “جبهه پایداری با وجود تلاش‌های بی‌شائبه دولت دهم به طور جدی به آن انتقاد دارد”، در ادامه به حوادث ۲۲ بهمن قم اشاره کرد و گفت: اتفاقات ۲۲ بهمن که در قم رخ داد هیچ ارتباطی با جبهه پایداری نداشته و جبهه معتقد به اعتراض قانون‌مند است.

باقری لنکرانی با تاکید بر اهمیت جایگاه تقوای سیاسی در میان مسئولان کشور تصریح کرد: روا نیست که در عرصه انتخابات حضور سیاسی پر خرج و با تزویر داشته باشیم. باید تقوای سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و سعی کنیم سیاستمان عین دیانتمان باشد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.