لنگه چنگیز جلیلوند به وجود نمی‌آید

سیامک اطلسی ـ از پیشکسوتان عرصه دوبله ـ در توصیف چنگیز جلیلوند که به حنجره طلایی معروف است، چنین می‌گوید: «فکر نمی‌کنم لنگه جلیلوند بتواند به وجود آید.»

این بازیگر و دوبلور باسابقه در گفت‌وگویی با ایسنا با ابراز تاسف از درگذشت چنگیز جلیلوند، درباره ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای او اظهار کرد: چنگیز جلیلوند از جمله هنرمندانی بود که به کارش خیلی اهمیت می‌داد و دوبله را دوست داشت و البته در این‌ کار موفق هم بود.

اطلسی با اشاره به درگذشت چنگیز جلیلوند به دلیل ابتلا به کرونا، ابراز تاسف کرد و گفت: این کرونا خیلی‌ها را از ما می‌گیرد. چنگیز جلیلوند هم یکی از آن عزیرانی است که کرونا از ما گرفت.

او همچنین یادآور شد که آخرین همکاری‌اش با مرحوم جلیلوند مربوط به سال گذشته بوده است.

اطلسی در ادامه درباره کار دوبله در روزهای کرونایی گفت: من هم در روزهای کرونایی کار کرده‌ام اما با ماسک و با در نظر گرفتن تمام نکات بهداشتی. در حال حاضر که دو هفته همه‌جا تعطیل است و ما هم در خانه هستیم؛ بعد از تعطیلات هم دوباره کار را شروع می‌کنیم.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، چنگیز جلیلوند ـ صدای ماندگار دوبله که در میان دوبلورها به مرد حنجره طلایی معروف بود ـ امروز ـ یکشنبه، دوم آذرماه ـ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.