لهراسبی، مدیرعامل ایران خودرو فارس شد

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

به گزارش خبرنگار ما در این حکم آمده است، رعایت سیاست های اجرایی و ضوابط ابلاغی شرکت ایران خودرو در تصمیماتی که در قالب هیات مدیره و مدیر عامل شرکت یادشده اتخاذ خواهید کرد، ‌الزامی است.

همچنین در این حکم تاکید شده، با بهره گیری از نیروی انسانی متخصص در انجام صحیح مسوولیت های محوله موفق و در پیش برد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در آن واحد نهایت کوشش و جدیت را به عمل آورید.

گفتنی است، مهران لهراسبی دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است. وی عضو فعلی آکادمی تخصصی مدیریت استراتژیک و از اعضای سابق انجمن مهندسی صنایع ایران است.

مدیریت مهندسی در معاونت تولید قطعات پرسی ایران خودرو از سال ۹۰ آخرین سابقه مدیریتی وی است. وی در سال ۸۶ نیز مسوولیت آنالیز ایرادات معاونت کیفیت ایران خودرو را برعهده داشته است. همچنین لهراسبی مدیریت پروژه های مختلفی از جمله پروژه خودکفایی و تامین ورق های تولید خودرو در سال ۹۱، طراحی و ساخت قالب‌های دومین خودروی ملی (رانا) در سال ۷۹، پروژه طراحی خط مونتاژ تویوتا لندکروز شرکت خودروسازان فتح در سال های ۷۵ و ۷۶، پروژه Launch و  Ramp up خط تولید ۲۰۶ در سالن شاتل ایران خودرو در سال ۷۹ را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.