لواندوفسکی به بایرن مونیخ پیوست

۲۶ام بهمن ،

به گزارش ملت ایران به نقل از گل، بر اساس گزارش های انتشار یافته توسط رسانه های آلمانی روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باشگاه بوروسیا دورتموند با باشگاه بایرن مونیخ به توافقات نهایی دست یافته است و به زودی برای انجام تست پزشکی راهی مونیخ خواهد شد.

البته این خبر هنوز توسط دو باشگاه تایید نشده است. بنا به گزارش اشپورت وان و مرکور مونشنر لواندوفسکی که تا ژوئن ۲۰۲۲ با باشگاه دورتموند قرارداد داشت برای فصل آتی با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نهایی دست یافته است بنا ادعای منابع آگاه دو طرف چهار هفته پیش به توافق دست یافته بودند و به سبب در پیش بودن دیدار بایرن و دورتموند در جام حذفی از اعلام این خبر پیش از این دیدار مهم اجتناب شد.

هزینه انتقال روبرت لواندوفسکی به بایرن چیزی بالغ بر ۲۵ تا ۳۰ میلیون یورو برآورد شد. دورتموندی ها از هم اکنون جستجوی خود برای یافتن جانشین مهاجم ۲۴ ساله را آغاز کرده است و ممه دیوف از هانوفر و ادین ژکو از منچستر سیتی را برای این پست درنظر گرفته اند.

حضور لواندوفسکی در بایرن و احتمال جذب ژکو توسط دورتموند حضور ماریو گومز در منچستر سیتی را پر رنگ تر می کند ماریو ماندزوکیچ هم به سبب عملکرد خوب در این فصل می تواند برای فصل آتی در بایرن باقی بماند.

کد خبر: ۳۸۸۰۹

تاریخ انتشار یافتن:۲۸ بهمن – ۰۶:۱۱


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.