لودر و بیل مکانیکی در لوکیشن مختارنامه

تاریخ نشر: پنجشنبه ۲۷ مهر   | مشاهده : ۲۵  | سایر خبرهای فرهنگ و هنر
لودر و بیل مکانیکی در لوکیشن مختارنامه

ماجرای تخریب دکورهای «مختارنامه» در احمدآباد مستوفی از سال گذشته و همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال آغاز شد. ایسنا مالکان زمین‌های احمدآباد مستوفی برای تخریب زمین‌های لوکیشن‌ سریال « مختارنامه » با لودر و بیل مکانیکی در محل…

ماجرای تخریب دکورهای «مختارنامه» در احمدآباد مستوفی از سال گذشته و همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال آغاز شد.

ایسنا مالکان زمین‌های احمدآباد مستوفی برای تخریب زمین‌های لوکیشن‌ سریال « مختارنامه » با لودر و بیل مکانیکی در محل حاضر شده بودند و با حکم قضایی و مامور سعی داشتند این اقدام را عملی کنند که با تلاش مسؤولان سیما فیلم از تصمیم خود صرف‌نظر کردند.

سیما فیلم قصد دارد با اقداماتی مانع از تخریب این لوکیشن‌ها شود تا بتواند برای سایر سریال‌های تلویزیونی از آن‌ها استفاده کرد.

در حال حاضر تجهیزات و آکسسوار به کار برده شده در سریال «مختارنامه» در حال انتقال به شهرک سینمایی غزالی است و انتقال این تجهیزات تا پایان این هفته به اتمام خواهد رسید، اما با وجود تمام شدن مهلت قانونی اجاره زمین‌های احمدآباد مستوفی و رأی دادگاه مبنی بر تخریب این دکورها، مشخص نیست سیمافیلم با چه اقدامی خواهد توانست جلوی تخریب این دکورها را بگیرد.
ماجرای تخریب دکورهای «مختارنامه» در احمدآباد مستوفی از سال گذشته و همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال آغاز شد. در آن زمان صداوسیما به این مساله واکنش نشان داد و گفت که قصد دارد این زمین‌ها را از صاحبانش خریداری کند اما در حال حاضر انصراف سازمان صداوسیما از خرید زمین‌های احمدآباد مستوفی و انتقال آکسسوار به کار برده شده در سریال مختارنامه، شرایطی را به وجود آورده که مالکان زمین را از هر گونه مذاکره بعدی منصرف کرده تا حدی که آن‌ها در اقدامی سعی کردند دکورهای مختارنامه را تخریب کنند.

گردآوری : گروه اینترنتی نیک صالحی


فرهنگ و هنر
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.