لوسیانو پریرا: تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم نه آقای گلی/ لقب “شیمبا” را پدرم رویم گذاشت

۲۷م دیماه ،

56741.jpg

“لوسیانو پریرا مندز” ملقب به “شیمبا” امیدوار است فولاد به روند شکست ناپذیری‌اش ادامه داده و قهرمانی لیگ را به دست آورد.

مهاجم برزیلی تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: به نظرم ما در ابتدای فصل هماهنگی لازم را نداشتیم که این موضوع به این سبب بود که در تیم تغییراتی ایجاد شد و بازیکنان تازهی وارد تیم شده بودند ولی رفته‌رفته بازیکنان با تفکرات یکدیگر و همچنین تفکرات فرکی آشنا شدند و هماهنگی لازم را به دست آوردیم و اکنون نیز روز به روز نتایج بهتری را کسب می‌کنیم.

وی عنوان‌کرد: خوشبختانه ۱۳ بازی است که شکست نخورده‌ایم که در این روند خداوند و هواداران یار ما بوده‌اند و به نظرم بازیکنان نیز در این بازی‌ها هماهنگی لازم را با کادر فنی داشته‌اند و درکل این موارد سبب شده که در ۱۳ بازی مغلوب نشویم. پیش‌بینی‌مان این است که بتوانیم چندین پیروزی دیگر هم به دست آوریم.

مهاجم برزیلی سرخ‌پوشان اهوازی دربارهٔ دیدار تیمش برابر مس کرمان در هفته بیست‌ودوم گفت: باتوجه به این‌که دو روز پیش بازی این تیم را برابر استقلال تهران دیدیم، به نظرم مس تیم بسیار منظم و سازماندهی‌شده‌ای است و من پیش‌بینی می‌کنم بازی بسیار سختی پیش رو داشته باشیم. البته امید داریم که بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که با زدن هشت گل در رده سوم برترین گلزنان لیگ میباشید، آیا به آقای گلی فکر می‌کنید؟ اظهارکرد: من به تنها موضوعی که فکر می‌کنم موفقیت فولاد است و معتقدم هر گلی هم که به ثمر می‌رسانم، نتیجه زحمات ۱۰ بازیکن دیگر تیم است.

پریرا در ارزیابی فوتبال ایران به ایسنا گفت: فوتبال ایران خوب است اما با این تفاوت که در فوتبال برزیل، بازیکنان بیشتر دسته‌جمعی کار می‌کنند؛ یعنی در فوتبال برزیل پاس‌کاری بیشتری صورت می‌گیرد در حالی که فوتبال ایران بیشتر فیزیکی و درگیرانه است. البته به نظرم تا این هفته از مسابقات، کیفیت لیگ بسیار خوب بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر تیم‌های ایرانی هم پیشنهاد داشته‌اید؟ عنوان‌کرد: از سایر تیم‌ها پیشنهاد نداشتم و مستقیما به فولاد آمدم و از این تیم نیز خوشم آمد و مورد قبول کادر فنی فولاد هم قرار گرفتم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان که به “شیمبا” معروف است در این باره توضیح‌داد: زمانی‌که کوچک بودم پدرم هنگام صدا زدن من، از نام “شیمی” که در واقع نوعی ابراز احساسات پدرانه نسبت به من بود، استفاده می‌کرد و به مرور زمان، همه من را با نام “شیمبا” صدا می‌زنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.