لوکس ترین خودروهای ۲۰۲۴+ تصاویر

لوکس ترین خودروهای 2013+ تصاویر

لوکس ترین خودروهای ۲۰۲۴+ تصاویر

ممتازنیوز: تعداد زیادی از علاقمندان خودرو در انتظار اتومبیل‌های جدید سال آینده هستند. خودروهای لوکس علاوه بر داشتن ظاهری لوکس، مجهز به جدیدترین تکنولوژی ها هستند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از بازار خبر، شیک‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۲۴ در زیر گردآوری شده است:
۱- Scion FR-S/Subaru BRZ
این دو خودرو محصول تویوتا و سوبارو هستند. بهترین کوپه اسپورت در حال ورود به بازار تلقی می‌شوند که دارای وزن سبکی هستند. این دو خودرو در بین بهترین خودروهای سال ۲۰۲۴ قرار می‌گیرند. وزن این دو به مراتب کمتر از پورشه و لوتوس است.
۲- Cadillac XTS
XTS کادیلاک یک سدان لوکس محور جلو بوده که فقط دارای یک موتور V6 با مصرف سوخت ۳٫۶ لیتر است. دارای ویژگی‌هایی نظیر تشخیص نقطه کور، جلوگیری از برخورد و همچنین صندلی‌های دارای هشدار ایمنی است.لازم به ذکر است این محصول در زمره تولیدات هیبرید عرضه شده است.
۳- Cadillac ATS
این سدان لوکس کادیلاک خودرویی جدید و کاملاً با محور عقب بوده که دارای سیستم‌های بسیار پیشرفته‌ای است. این خودرو کوچک‌تر از CTS و بزرگتر از ELR است. موتور خودرو تلفیقی از موتور چهار سیلندر و V6 با مصرف ۳٫۶ لیتر سوخت بوده که قدرت ۳۲۰ اسب بخار را تولید می‌کند.
۴- Dodge Dart
دوج دارت، اولین خودروی کوچک دوج به شمار می‌آید. خودرویی اقتصادی و شیک بوده که با وجود طراحی داخلی بسیار شبیه به خودروهای گران‌قیمت به نظر می‌رسد. این خودرو یکی از برترین خودروهای لوکس سال ۲۰۲۴ تلقی می‌شود.
۵- Acure ILX
این خودرو جزء برند خودروهای لوکس هوندا سیویک به شمار می‌آید. دارای طراحی بیرونی و درونی منحصر به فردی بوده که طراحی داخلی آن بسیار راحت است. دارای دنده اتومات ۵ سرعته و دنده دستی ۶ سرعته و موتور آن از نوع چهار سیلندر ۲ لیتری است. این خودرو از تمام عوامل جدید تکنولوژی برخوردار است.
۶- Chevrolet Spark
این خودروی کوچک، اما جذاب، دارای موتور چهار سیلندر بوده که قدرت ۸۵ اسب بخار را تولید می‌کند.
۷- BMW X1
این کراس اوور جدید BMW ، خودرویی جمع‌وجور و پرسرعت است. این خودرو در مقایسه با BMW X3 ، کوچک و به مراتب ارزان‌تر است. در دو حالت موجود است: چهار سیلندر توربوشارژ با ۲۴۰ اسب بخار یا توربو خطی ۳۰۰ اسب بخار. با وجود سیستم X Drive تمام چرخ‌ها، به آسانی در جاده‌های خیس و خشک حرکت می‌کند. نکته جالب در مورد این خودرو این است که با وجودی که کوچک‌تر از ۱۵۵ سانتی‌متر است، اما در گروه واگن استیشن‌ها دسته‌بندی می‌شود.
۸- Buick Encore
این خودروی ۵ سرنشین به خوبی یک ساعت سوئیسی ساخته شده است. این خودروی هوشمند از لحاظ مکانیکی شبیه به شورلت سونیک است. به لطف استفاده از شیشه‌های چند لایه و سایر مواد جاذب صدا در طراحی داخلی آن، این خودرو ضد سروصدا است. موتور چهار سیلندر ۱٫۴ لیتری آن به همراه دنده اتوماتیک شش سرعتی، قدرت ۱۴۰ اسب بخار تولید می‌کند. این خودرو مجهز به سیستم هشدار خروج از لاین حرکت هم است.
۹- Ford C-MAX Hybrid/ Energi
C-MAX فورد، خودرویی دارای موتور چهار سیلندر ۲ لیتری است. همچنین دارای موتور بنزینی و باتری یون لیتیوم است که به صورت خودکار شارژ می‌شود.
۱۰- Audi All road
این خودرو بیشتر شبیه به یک SUV کراس اوور است تا یک واگن استیشن. دارای موتور چهار سیلندر با قدرت ۲۱۱ اسب بخار و توربوشارژ ۲ لیتری است. همچنین دارای دنده اتومات هشت سرعته و سیستم محرکه تمام چرخ‌های آئودی است. این خودرو مجهز به سیستم‌های پیشرفته‌ای همچون کنترل فعال کروز، اتصال به نقشه گوگل و هشدار نقطه کور است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.