لوو: تیم‌های دیگر به ما حسادت می‌کنند

۱۳م دیماه ،

قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ لهستان و اوکراین همه از تیم ملی فوتبال آلمان به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و حضور در فینال یاد می‌کردند، اما شاگردان یواخیم لوو در نیمه نهایی مقابل ایتالیا حرفی برای گفتن نداشتند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
یواخیم لوو که با نشستن بر روی نیمکت ژرمن‌ها بار دیگران تیم را به روزهای اوج برگرداند تلاش می‌کند تا تیمش را برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل آماده کند.
لوو در گفت‌وگویی که با پایگاه اطلاع رسانی (DPA) آلمان داشت، عنوان کرد: مهم است که تیم‌های پایه بتوانند روند رو به رشد اخیر را تداوم بخشند. در این سال‌های اخیر پیشرفت خیره کننده‌ای داشته‌ایم، سخت است که بتوان این سرعت را حفظ کرد.
وی افزود: آلمان در حال حاضر بازیکنان با استعداد جوانی در اختیار دارد. تیم‌های دیگر به ما حسادت می‌کنند. تیم جوان آلمان برای قهرمانی در رقابت‌های مختلف باید تلاش کند و روز به روز به تجربه خود اضافه کند. تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ تجربه تلخی داشت.
لوو گفت: احساس می‌کنم که فضا تغییر کرده است. دوباره می‌خواهیم به همان روحیه سابق برگردیم و برای کسب جام به میادین برویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.