لوو: در انتظار بازگشت شواینی هستم

ابن ستاره ۲۸ ساله به دلیل ناآمادگی در فهرست لوو برای دو دیدار مقابل اتریش و جزایر فارو در مقدماتی جام جهانی قرار نگرفت.

سرمربی ژرمن دلیل این تصمیمش را فرصت دادن به شواینی برای رسیدن به شرایط ایده آل عنوان کرد. شواین اشتایگر در دیدارهای این فصل بایرن فوق العاده کار کرد و یکی از عوامل پنج پیروزی این تیم در رقابت های این فصل بوندس لیگا بود. لوو در گفتگو با نشریه بیلد گفت:” بله، من در انتظار بازگشت او به تیم ملی هستم.

با توحه به آمادگی بالایی که نشان داده، می تواند برای تیم ملی بسیار موثر باشد. او در زمین از شخصیت فوق العاده ای از خود به نمایش می گذارد. به ویژه در زمان هایی که اوضاع خوب پیش نمی رود.

او بازیکنی است که مسئولیت های زیادی برعهده می گیرد و تیم را به جلو به پیش می برد.” لوو همچنین لوکاس پودولسکی، مهاجم تیمش که در این تابستان از کلن به آرسنال پیوست را مورد ستایش قرار داد و گفت:” لوکاس کیفیت فوق العاده ای دارد.

او برای ما در ۱۰۳ دیدار، ۴۴ گل به ثمر رسانده و یکی از عوامل موفقیت ما در کارهای هجومی در تورنمنت اخیر بوده است. او قدرت و کیفیت لازم برای پیوستن به آرسنال را داشت و و مسیر درستی را انتخاب کرد. او اکنون در هر تمرین با بازیکنانی در کلاس جهانی روبرو می شود. او هر روز آزمایش می شود و به این ترتیب، پیشرفت می کند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.