لوو: نباید تیم اتریش را دست کم گرفت

 به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، در گروه اول اروپا اسپانیا به مصاف گرجستان خواهد رفت. اسپانیا با انگیزه بالا برای فتح دوباره جام جهانی به مصاف حریفان خود می رود. داوید ویا پس از نه ماه غیبت باردیگر به میدان بازی باز می گردد.

ایکر کاسیاس دروازه بان تیم ملی اسپانیا عقیده دارد هر بازی اهمیت خاص خود را دارد.وی می گوید :«بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که برای شروع گرجستان را ببریم. گرجستان سه امتیاز دارد و ما پس از شروع لالیگا در این رقابتها شرکت کرده ایم. ما از سه هفته قبل آماده تریم و می خواهیم آغاز موفقیت آمیز داشته باشیم.»

درگروه سوم آلمان به مصاف اتریش می رود. این دو تیم بارها با یکدیگر بازی کرده اند اما از آخرین پیروزی اتریش در برابر آلمان بیست و شش سال می گذرد.

در تیم آلمان تقریبا همه بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند و هیچ بازیکنی آسیب دیده نیست. آلمان در بازی اول جزایر فارو را سه بر صفر شکست داده است. اکنون سرمربی آلمان معتقد است که نباید اتریش را دست کم گرفت.

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان گفت :« بر روی کاغذ همه شانس را به ما می دهند اما من معتقدم که امروزه این پیش بینی ها دیگر اهمیتی ندارد. بازیهایی هستند که از ابتدا همه می گویند این تیم قویتر یا بهتر است و باید برنده شود اما الان در سطح بازی تیمها تعادلی به وجود آمده و از قبل نمی توان هیچ تیمی را برنده دانست.»

اما در گروه هشتم انگلیس در ورزشگاه ومبلی میزبان اوکراین خواهد بود. در تیم انگلیس هشت بازیکن به علت بیماری و مصدومیت قادر به حضور در این دیدار نیستند.

روی هادجسون سرمربی این تیم می گوید:« به نظر من تیم ما در برابر مولداوی چه در حمله و چه در دفاع عالی بود. هیچ دلیلی برای تغییر ترکیب تیم نمی بینم جز تغییراتی که مصدومیت بازیکنان به ما تحمیل کرده است. »

در گروه دوم ایتالیا در شهر مودنا میزبان مالت خواهد بود. شاگردان چزاره پراندلی در دیدار نخست خود در برابر بلغارستان متوقف شدند و حال به دنبال کسب سه امتیاز این بازی اند.

و در گروه نهم فرانسه که نخستین دیدار خود را با پیروزی در برابر فنلاند پشت سر گذاشت میزبان بلاروس خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.