لوچسکو: کار سختی مقابل تراکتورسازی داریم

۱۰اردیبهشت،

لوچسکو در کنفرانس خبری قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: کمتر کسی فکر می کردم شرایط بازی ها به این شکل شود این یک دستاورد بزرگ برای تیم ماست هیچکس انتظار این را نداشت که تا این حد بتوانیم خوب عمل کنیم و بالا بیائیم فردا بازی بسیار سختی داریم. می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم فرصت مهمی برای ماست تا تجربه بکنیم حضور در مرحله بعد را تجربه کنیم. بازیکنانی که کارت زرد دارند باید احتیاط کنند تا در مرحله بعد دچار مشکل نشویم می خواهم به سایر نفرات فرصت بدهم تا سایر بازیکنان نیز شانس موفقیت به دست بیاورند.

به گزاش فارس، وی در مورد اینکه آیا انتظار حذف تراکتورسازی را از این گروه داشتند، افزود: انتظار نداشتم تراکتورسازی حذف شود در لیگ قهرمانان آسیا هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد و هیچ چیز دور از انتظار نیست.

سرمربی الجیش قطر عنوان کرد: بازی های سختی در این گروه انجام شد بعضی از مسابقات در سطح خیلی بالایی بود. تجربه در این مسابقات خیلی می تواند به تیم ها کمک کند. باید تمام توانمان را می گذاشتیم تا به این مکان برسیم و خوشحالیم که الان در این جایگاه قرار داریم.

لوچسکو عنوان کرد: همه تیم ها شانس یکسانی داشتند و آن تیمی که توانست بهتر نتیجه بگیرد به مرحله بعد می رود ما بازیکنان با تجربه ای داریم که باید از تجربیاتشان بهترین استفاده را بکنیم.

وی یاد آور شد: قرار گرفتن در این موقعیت این امکان را به من می دهد تا از بازیکنان دیگر استفاده کنم یک بازی در لیگ قهرمانان تجربه ای که به بازیکنان می دهد برابر با ۱۰ بازی در لیگ است. چرا که این بازیکنان در شرایط مختلفی قرار می گیرند. ما نمی خواهیم در مرحله بعد نتیجه نگیریم و برای برد به میدان می رویم.

لوچسکو در مورد اینکه چرا بازیکنان اصلی تیمش را نیاورده تا تیم اول گروه شوند،‌اظهار داشت: بهتر است برخی بازیکنانمان استراحت کنند در این مدت بازی های سختی را انجام دادیم و در ادامه نیز هر ۳ روز یکبار به میدان خواهیم رفت. باید بازیکنان را آماده نگه داریم تادر دیدارهای حساس آینده از آن ها استفاده کنیم. برخی استراحت می کنند و برخی نفرات دیگر شانس بازی پیدا می کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.