لوچسکیو: تراکتور ۲۰ دقیقه بهتر بازی کرد

۱۱اردیبهشت،

“رضوان لوچسکیو” صبح امروز پنجشنبه پس از پیروزی پرگل تیمش در خانه تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم تراکتورسازی در این بازی فقط در ۲۰ دقیقه اول برتر از ما بود و در ادامه بازی بخصوص در نیمه دوم تیم ما توانست برتری خود را به حریف دیکته کند.

وی ادامه داد: در این بازی بازیکنان ما واقعا خوب بازی کردند و با اینکه من دو بازیکن ۱۸ و ۱۹ ساله به میدان فرستادم، اما کیفیت کار تیمم پایین نیامد و ما در پایان با یک نتیجه خوب زمین مسابقه را ترک کردیم.

به گزارش مهر، سرمربی رومانیایی الجیش با اشاره به دلیل حضور نیافتن هواداران تیم تراکتورسازی در این بازی گفت: به نظر من اگر این بازی برای تیم تراکتورسازی اهمیت داشت و این تیم با شکست ما به مرحله بعد راه می یافت، حتما ۸۰ هزار هوادار به ورزشگاه می آمدند و این طبیعی بود که در یک بازی نه چندان مهم تماشاگران به ورزشگاه نیایند.

وی با بیان اینکه تیم الجیش برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده بود، عنوان کرد: ما برای باختن یا کسب یک امتیاز به تبریز نیامده بودیم، ما هدفمان پیروزی بود که موفق شدیم به آن دست پیدا کنیم.

تیم الجیش قطر با کسب ۱۱ امتیاز پس از تیم ۱۳ امتیازی الشباب عربستان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد و تیم های الجزیره امارات و تراکتورسازی ایران به ترتیب با پنج و چهار امتیاز از صعود به دور حذفی بازماندند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.