لوچسکیو: از تساوی برابر تراکتورسازی ناراحتم

۲۳م اسفند ،

سرمربی رومانیایی الجیش از تساوی تیمش برابر تراکتورسازی ایران ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، الجیش قطر در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه‌ سه بر دو از تراکتورسازی ایران پیش بود در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را دریافت کرد تا سه امتیاز حساس این دیدار را از دست دهد.

لوچسکیو، سرمربی رومانیایی الجیش از این که تیمش در دقایق پایانی پیروزی را با تساوی عوض کرد، ابراز ناراحتی کرد.

او در نشست خبری بعد از بازی، گفت: شایسته نتیجه‌ای بهتر از این بودیم. اگر اشتباه‌های بچگانه نبود سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. متاسفانه نتوانستیم برتری خود را در دقایق پایانی حفظ کنیم. فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم. می‌توانستیم پیروز این دیدار شویم، اما متاسفانه در نهایت به تساوی رضایت دادیم. به هر حال این فوتبال است و باید با آن کنار آمد.

الجیش در دیدار اول خود برابر الشباب عربستان تن به شکست داد. این تیم با تساوی مقابل تراکتورسازی یک امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

لوچسکیو با وجود قعرنشینی هنوز شانس بسیاری برای صعود تیمش به مرحله بعد می بیند: ” باید به خوبی خود را آماده دیدارهای بعدی کنیم. به خوبی می‌دانیم که هنوز برای صعود شانس داریم. درست است که در دو دیدار خود تنها یک امتیاز اندوخته‌ایم ، اما هنوز شانس صعود داریم. از بازیکنان می‌خواهم که به خود اعتماد داشته باشند و در دیدارهای آینده با قدرت بیشتری ظاهر شوند. ما به تمرکز بیشتری احتیاج داریم. “

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.