لوکس ترین ماشین های شاسی بلند بازار + عکس


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

ماشین های شاسی بلند ، لوکس ترین ماشین های شاسی بلند بازار : خودروهای اس یو وی یا همان شاسی بلندها همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. در گذشته معمولا به عنوان محصولاتی کارآمد برای کوه و بیابان شناخته می شدند اما این روزها تب شاسی بلند بسیار فراگیر شده و این محصولات مبدل به خودروهای شهری پرطرفدار شده اند. از این رو تولید اس یو وی در انواع و رده های قیمتی مختلاف در برنامه کاری تمامی خودروسازان مطرح جهان قرار گرفته است تا هر کدام سهم خود را از فروش جهانی این رده خودروها افزایش دهند. اگر شما هم از علاقه مندان شاسی بلندها هستید با مطلب امروز پول نیوز همراه شوید تا با تعدادی از لوکس ترین های بازار آشنا شویم.

رنجروور اسپرت

محدود قیمت: ۶۶ هزار دلار

یک محصول خاص که طراحی ویژه آن همواره عاشقان دنیای خود را به سوی خود جذب کرده است. در این مدل از یک موتور ۶ سیلندر ۳ لیتری استفاده شده که خروجی آن با همراهی سوپرشارژر به ۳۴۰ اسب بخار می رسد. همچنین موتور توربودیزل ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۵۴ اسب بخار خروجی و گستاور ۴۴۰ پوندفوت قابل سفارش است

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


مرسدس بنز جی ال کلاس

محدود قیمت: ۶۶ هزار دلار

این اس یو وی لوکس برای حمل ۷ سرنشین طراحی شده است. موتور ۶ سیلندر آن با سیستم توربوشارژ دوقلو تا ۳۶۲ اسب بخار خروجی دارد. در مدل ج ال اس ۵۵۰ از یک موتور ۸ سیلندر توربو با ۴۴۹ اسب بخار خروجی استفاده شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


کادیلاک اسکالید

محدود قیمت: ۷۴ هزار دلار

بسیاری از کارشناسان دنیای خودرو این طراحی را یکی از موفق ترین های تمام دوران شاسی بلندها می دانند. اسکالید از منظر طراحی فضای داخل کابین نیز همواره ستایش شده است. موتور ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر آن تا ۴۲۰ اسب بخارخروجی دارد.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


پورشه کاین

محدود قیمت: ۷۵ هزار دلار

کیفیت این برند همواره تضمین شده است. شاسی بلند کارخانه پورشه نیز یکی از برترین های بازار است. در قسمت موتور گزینه های مختلفی در برابر مشتریان قرار دارد از ۶ سیلندر ۳۰۰ اسبی تا جی تی اس ۴۴۰ اسب بخاری.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


ولوو ایکس سی ۹۰

محدود قیمت: ۴۵ هزار دلار

این محصول از وللو حقیقتا زیبایی تحسین برانگیزی دارد. با پرداخت هزینه ای مناسب می توان یک شاسی بلند لوکی تمام عیار را تهیه کرد. در قسمت موتور از یک تپنده ۴ سیلندر ۳۱۶ اسب بخاری استفاده شده است. مدل هیبریدی نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


آکورا ام دی ایکس

محدود قیمت: ۴۴ هزار دلار

آکورا همواره زبان طراحی خاص خود را داشته است. این رویکرد در محصولات شاسی بلند این برند نیز کاملا مشهود است. در ام دی ایکس از یک موتور ۶ سیلندر ۲۹۰ اسب بخاری استفاده شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


ب ام و ایکس ایکس ۵

محدود قیمت: ۵۶ هزار دلار

ایکس ۵ یکی از بهترین طراحی های ب ام و را همراه خود دارد. این شاسی بلند خوش سیما از یک موتور مجهز به توربوشارژ دوقلو با ۴۴۵ اسب بخار خروجی در مدل ۸ سیلندر استفاده می کند. در مدل توربودیزل نیز خروجی موتور برابر با ۲۵۵ اسب بخار است. در این میان نمونه هیبریدی با ۳۰۸ اسب بخار نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


آئودی کیو ۵

محدود قیمت: ۴۲ هزار دلار

آئودی همواره رندی خاص و لوکس محسوب شده است. برای شاسی بلند ۴۲ هزار دلاری آن از یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ ۲۲۰ اسب بخاری استفاده شده است. نمونه ۶ سیلندر سوپرشارژ ۲۷۲ اسب بخاری نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


لینکلن ام کی سی

محدود قیمت: ۳۵ هزار دلار

طراحی کم نقصی برای تولید این محصول در نظر گرفته شده است. برای این محصول از موتور ۴ سیلندر توربو با خورجی ۲۴۸ اسب بخار استفاده شده است. مدل ۲٫۳ لیتری ۴ سیلندر با ۲۸۵ اسب بخار نیز قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


اینفینیتی کیوایکس ۷۰

محدود قیمت: ۵۱ هزار دلار

طراحی فوق العاده زیبا و لوکس این خودرو آنرا تبدیل به محصولی ویژه کرده است. برای این مدل از موتور ۳٫۷ لیتری ۶ سیلندر با ۳۳۰ اسب بخار خورجی استفاده شده است. البته مدل ۸ سیلندر ۵٫۶ لیتری با ۴۲۰ اسب بخار نیز قابل سفارش است. در این میان مدل هیبریدی ۶سیلندر با ۳۶۰ اسب بخار نیز در نظر گرفته شده است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


کادیلاک اس آر ایکس

محدود قیمت: ۳۹ هزار دلار

این محصول یکی از خوش قیمت های بازار به شمار می رود. با پرداخت هزینه ای مناسب از یک شاسی بلند قدرتمند ۳۰۸ اسب بخاری لذت خواهید برد. اس آر ایکس با توجه به رده قیمتی خود از موتور ۶ سیلندر ۳٫۶ لیتری استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


اینفینیتی کیوایکس ۶۰

محدود قیمت: ۴۴ هزار دلار

دیگر عضو خانواده اینفینیتی در لیست امروز است که از یک موتور ۶ سیلندر با ۲۶۵ اسب بخار خورجی استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


لندروور ال آر ۴

محدود قیمت: ۵۲ هزا ردلار

یکی از باسابقه های بازار است که در مدل ال آر۴ یک محصول پرقدرت و لوکس را به مخاطب ارائه می دهد. این مدل از یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر با ۳۴۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


فولکس واگن توارگ

محدود قیمت: ۴۴ هزار دلار

این شاسی بلند آلمانی از یک موتور ۶ سیلندر سری وی آر ۶ با ۲۸۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند.. نمونه توربودیزل ۶ سیلندر نیز با ۲۴۰ اسب بخار خروجی قابل سفارش خواهد بود.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


لکسس جی ایکس

محدود قیمت: ۵۲ هزار دلار

این مدل  یکی از بهترین های لیست امروز ما محسوب می شود. موتور ۴٫۶ لیتری ۸ سیلندر آن در نمونه استاندارد تا ۳۰۰ اسب بخار خروجی دارد.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


تویوتا لندکروز

محدود قیمت: ۸۵ هزار دلار

تا اینجای لیست منتظر بودیم که نوبت به لندکروز مشهور تویوتا هم برسد. این خودروی لوکس از موتور ۸ سیلندر ۳۸۱ اسب بخاری استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


لینکلن نویگیتور

محدود قیمت: ۶۵ هزار دلار

از یک موتور ۶ سیلندر توربوشارژ با خروجی ۳۸۰ اسب بخار و گشتاور ۴۶۰ پوندفوت استفاده می کند.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)


جیپ گرندچروکی

محدود قیمت: ۳۱ هزار دلار

در این رده قیمتی حقیقتا بدون رقیب است. ظاهر خاص، کیفیت ساخت بالا و موتور قدرتمند آن یک مجموعه تمام لوکس را در برابر مخاطب قرار می دهد. برای این مدل موتور ۶ سیلندر ۲۹۵ اسب بخاری، ۸ سیلندر ۳۶۰ اسب بخاری و همچنین توربودیزل ۳ لیتری ۶ سیلندر قابل سفارش است.

شاسی بلندهای لوکس(+عکس)

بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.