لیاقت رسیدن به فینال را داریم

جام جم آنلاین: سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: امیدوارم که فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شویم زیرا این بازیکنان لیاقت رسیدن به فینال را دارند.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از سایت یوفا، خوزه مورینیو پیش از بازی امشب تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو»، اظهارداشت: شاگردانم همان طوری هستند که باید باشند؛ برای به میدان رفتن در این دیدار در شرایط عالی به سر می‌بریم.

وی افزود: می‌خواهیم به فینال برسیم و شایستگی آن را داریم. به مهمترین فینال باشگاه‌های فوتبال جهان بسیار نزدیک شده‌ایم. بازیکنانم در این شرایط نه چندان هیجان زده و نه بسیار خونسرد هستند و در شرایط متعادلی قرار دارند.

سرمربی پرتغالی سفیدپوشان مادرید خطاب به هواداران گفت: چیزی از هواداران نمی‌خواهم جز اینکه آنچه تصور می‌کنند بازیکنان شایستگی آن را دارند، به آنها اعطا کنند. هواداران اگر باور دارند که این بازیکنان جدی، سخت‌کوش، فروتن و متعصب هستند، باید آنچه را شایستگی آنهاست تقدیم تیم کنند.

مورینیو با بیان اینکه امشب تمام ایده‌های خود را در زمین پیاده می‌کنیم، افزود: می‌دانیم که چه کاری را باید انجام دهیم. همچنین می‌دانیم که بایرن سعی دارد چه شیوه‌ای را در زمین پیش بگیرد. آنها می‌دانند که اگر گلی به ثمر نرسانند بازنده خواهند شد زیرا پتانسیل مهاجمان ما قدرت به ثمر رساندن حداقل یک گل را دارد. بایرن این حق را دارد که برای رسیدن به فینال رویاپردازی کند و باید بدانیم قدرت جمعی آنها بسیار مهمتر از قدرت تک تک بازیکنان است.

وی اضافه کرد: معتقدم که تأثیر یک مربی بر روی تیمش در طول یک فصل ثابت است. این اولین حضور من در نیمه ‌نهایی لیگ قهرمانان نیست و تجربه‌ام می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا این مسوولیت را درک کنند.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اشاره به پیروزی در «ال ‌کلاسیکو»، گفت: پیروزی ما در «نیوکمپ» بدون قهرمانی در «لالیگا» بی‌معنی است. این تنها یک سه امتیاز دیگر در ماراتن ۱۵۰۰ متری رسیدن به جام قهرمانی خواهد بود. پیروزی مقابل بارسلونا  ما را به قهرمانی نزیک تر کرد، اما نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر مهمتر است.

مورینیو هشدار داد: بازیکنان نمی‌توانند در بازی امشب خودخواه باشند. آنها باید به این فکر کنند که تنها مسئله مهم رسیدن به فینال است. اگر باید کارت زرد بگیرند، پس بگیرند؛ این بخشی از حرفه آنها است.

وی در خصوص دیدار بارسلونا و چلسی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اگر بارسا با تیم دیگری مثل میلان یا آرسنال مواجه می‌شد برایم مهم نبود که چه تیمی برنده می‌شود اما اقرار می‌کنم که حس دیگری نسبت به چلسی و اینتر دارم بنابراین دوست داشتم شاگردان سابقم به فینال برسند.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید تأکید کرد:با باشگاه قرارداد دارم و دلیلی برای ترک رئال نمی‌بینم. هرگاه زمانش فرا برسد با شاگردان و هیات مدیره صحبت می‌کنم و بهترین تصمیم برای باشگاه و بازیکنانم را خواهم گرفت.

وی افزود: این سال‌ها در مادرید تجربه بسیار خوبی برای من بود که مرا به یک مربی بهتر تبدیل کند. همیشه به دنبال این بودم که در کشورهای مختلف و با بازیکنان متفاوت مربیگری کنم. کمتر از یک ماه تا پایان فصل باقی مانده است و می‌توانیم دو جام را کسب کنیم. موهایم در این راه سفید شد اما از آن لذت می‌برم.

مورینیو اظهارداشت: هیچ‌گاه در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوش‌شانس نبوده‌ام. دوبار با چلسی شکست خوردم زیرا در یک بازی توپی از خط دروازه عبور نکرد و در بازی دیگر ضربات پنالتی  و بدشانسی باعث شکست تیم شد. امیدوارم که این بار به فینال برسم؛ اما در دور رفت در گل آفساید بایرن خوش‌شانس نبودیم. امیدوارم که برنده شویم زیرا این بازیکنان لیاقت رسیدن به فینال را دارند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.