لیفان X60 iبه جمع شاسی بلندهای ایران پیوست

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

خودروی شاسی بلند لیفان X60 محصول جدید لیفان که توسط کرمان موتور iبه ایران آمده است ، پیش از ظهر امروز با حضور تعدادی از نمایندگی های مجاز این شرکت رونمایی شد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز،به نقل از بازار خبر  پس از وعده های مدیران این شرکت مبنی بر رونمایی از یک خودروی جدید شاسی بلند از محصولات کشور چین در اوایل آبان ماه ، امروز طی مراسمی از خودروی لیفان  X60 که دارای موتور ‌١٨٠٠ سی.سی است و ‌١٣٢ اسب بخار قدرت تولید می کند رونمایی شد.

این خودرو iبه صورت CKD در ایران تولید شده است و طبق برنامه تولید کرمان موتور قرار است تا پایان سال جاری ۳۵۰۰ دستگاه از این خودرو iبه بازار عرضه شود.
محمدرضا میرعلینقی مدیرعامل شرکت کرمان موتور در نشست مطبوعاتی این رونمایی در جمع خبرنگاران گفت : لیفان X60  iبه تازگی وارد بازار کشور چین شده است و iبه دلیل اقبال عمومی خودروهای شاسی بلند در کشورمان ، اقدام iبه مذاکرات اولیه با طرف چینی در این خصوص کردیم.
وی افزود: این خودرو پس از گذراندن تست های مختلف مجوز تولید و همچنین عرضه iبه صورت فروش قطعی را اخذ کرد.
میرعلینقی در خصوص توان موتوری لیفان X60  گفت : این خودرو با پیشرانه ۱۸۰۰ لیتری و با گیربگس دستی iبه بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است سال آینده مدل اتوماتیک آن نیز وارد بازار خواهد شد.

به گفته ی وی این خودرو با میزان داخلی سازی ۱۸ درصد در کشورمان iبه تولید می رسد.

در ادامه این مراسم مارک تیم‌بر قائم مقام مدیرعامل لیفان با اشاره iبه جذابیت های بازار ایران برای خودروی های چینی گفت : کشور ایران و شرایط بازار در آن برای ما مانند سکوی پرتاب و پلی است که بواسطه آن بتوانیم iبه بازارهای اروپایی دست پیدا کنیم .

وی اضافه کرد : بازار ایران یکی از با اهمیت‌ترین بازار‌ها برای لیفان است. در واقع بازار ایران بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با فروش سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو است. ما موفقیت لیفان در خارج از چین را iبه دقت نظر مشتریان ایرانی خود نسبت می‌دهیم.

تیمبر در خصوص قیمت این خودرو در چین نیز گفت : لیفان x60 هم اکنون در بازار چین iبه قیمت ۱۴ هزار دلار عرضه می شود.

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.