لیلا حاتمی و علی مصفا بار دیگر در کنار هم

لیلا حاتمی و علی مصفا زوج هنری بازیگر با بازی در سریال پریدخت مهمان شبکه آی فیلم شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران مجموعه تلویزیونی پریدخت به کارگردانی سامان مقدم زمستان پنج سال پیش به مناسبت ماه محرم روی آنتن شبکه دو رفت. انتخاب آی فیلم برای پخش در نیمه دوم ماه مبارک رمضان امسال است این مجموعه هر روز ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن می رود.

مجموعه ۱۲ قسمتی پریدخت با فیلم نامه از احمد رفیع زاده داستانی تاریخی را روایت می کند. خان شهر می میرد و قدرت به پسرش نادر منتقل می شود نادر خاطر خواه پریدخت دختر حاج میرزا از تاجران سرشناس و موفق شهر است و در این راه یک رقیب به نام نصرت هم دارد.

این دو برای به دست آوردن پریدخت یک تراژدی را شکل می دهند و دختر بین دو راهی انتخاب خواستگارانش قرار می گیرد.

قصه سریال در یک مقطع ۲۰ ساله روی می دهد از سال ۱۳۱۴ شروع می شود در مقطعی از سال ۱۳۲۰ جریان پیدا می کند و در سال ۱۳۳۴ ادامه می یابد.

زندگی پریدخت در سه مقطع تاریخی به تصویر کشیده می شود.

سال ۱۳۱۴ که اولین مقطع زندگی او است بعد پریدخت را در سال ۱۳۲۰می بینیم زمانی که رضا شاه تبعید می شود و محمد رضا جای او را می گیرد و بعد زندگی پریدخت ۱۴ سال بعد یعنی دوران بعد از کودتای ۲۸ مرداد در سال ۱۳۳۴ به نمایش در می آید.

علی مصفا و لیلا حاتمی نقش های اصلی پریدخت را بازی می کنند این دو در کیف انگلیسی هم مقابل هم قرار گرفته بودندو دیدن این مجموعه می تواند خاطره خوش آن یکی را هم برای مخاطبان زنده کند.

داریوش ارجمند، کامبیز دیرباز، عباس امیری، صالح میرزا آقایی، سید مهرداد ضیایی و شاهرخ استخری دیگر بازیگران پریدخت هستند که می تواند مناسب پخش در شب های قدر ماه رمضان هم باشد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.