لیگ اسپانیا کسل‌ کننده نیست، نابرابر است

۹ م دیماه ،

به گزارش فارس، سیمئونه در گفت‌و‌گو با وب‌سایت آرژانتینی اظهار داشت: عجله داشتم و اشتباه کردم که گفتم لالیگا کسل‌کننده است. جمله صحیح این خواهد بود که لیگ اسپانیا نابرابر است. پس از ۲۰۰۴ که والنسیا قهرمان شد، فقط رئال مادرید و بارسلونا طعم قهرمانی را چشیده‌اند. این حقیقتی انکارناپذیر است. آنها قهرمان شدند و سایر تیم‌ها مایل‌ها با آنان فاصله دارند اما این کسل‌کننده نیست. فوتبال خوب است. می‌خواستم اشاره کنم که لیگ رویاهای هوادارانی را که انتظار دارند روزی تیمشان قهرمان شود را نابود می‌کند. بودجه زیاد بارسلونا و رئال مادرید اختلاف زیادی به وجود آورده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا بارسلونا قهرمان می‌شود ادامه داد: متأسفانه هواداران سایر تیم‌ها نمی‌توانند چنین رویایی داشته باشند. آمار فعلی بارسلونا فوق‌العاده است. نمی‌ گویم رسیدن به آنها غیرممکن است اما اعداد دروغ نمی‌گویند.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: زمان نشان خواهد داد که بهترین تیم دوران اتلتیکو چه تیمی است. اکنون زمان مناسبی برای این حرف‌ها نیست. وقتی در این باره حرف می‌زنم، ترجیح می‌دهم پاسخ دهم که ما باید هر روز جنگنده‌تر از قبل باشیم.

سیمئونه در پاسخ به تغییرات باشگاه بارسلونا و رئال مادرید اشاره کرد: در آن باشگاه‌ها مشغول نیستم و فکر نمی‌کنم صحبت در این باره عاقلانه باشد. از اینکه هدایت اتلتیکو را در اختیار دارم بسیار خوشحالم. بازیکنانم احساس مسئولیت، هوش و توانایی زیادی دارند.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: فوتبال ذهن، قلب، هوش و همه‌چیز است. اگر آن را به دست بیاورید، احساس فناناپذیزی خواهید داشت. من معتقد هستم که احساسات می‌توانند کوه‌ها را به حرکت دربیاورند. فقط این باور می‌تواند بر بودجه تیم‌های بزرگ غلبه کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.