لیگ برای پرسپولیس از جمعه آغاز می‌شود

جام جم آنلاین: علی پروین با اشاره به این‌که متأسفانه پرسپولیس دچار شرایط عجیبی شده که باورکردنی نیست، اظهار امیدواری کرد که سرخ‌ها هر چه زودتر از این شرایط خارج شوند.

پروین که با فارس گفت‌وگو می‌کرد، در آستانه شهرآورد هفتاوپنجم عنوان کرد: این بازی حساسیت خاص خودش را دارد. بچه‌ها با جنگندگی و تلاش ۹۰ دقیقه‌ای می‌توانند از گردابی که داخل آن افتاده‌اند خارج شده و به بالای جدول برسند. همه ناراحتند که پرسپولیس در رده شانزدهم جدول است ولی اتفاقات در فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و شاید بدبین‌ترین هواداران و کارشناسان این اتفاق‌ها را پیش‌بینی نمی‌کردند. ان‌شاءالله بعد از یک برد شیرین در دربی همه چیز درست می‌شود.

وی این مساله را قبول ندارد که استقلال نسبت به پرسپولیس برتری دارد: این حرف‌ها نیست، هر وقت استقلال بهتر بوده پرسپولیس برده و هر وقت هم پرسپولیس بهتر بوده استقلال برده است. این بازی قابل پیش‌بینی نیست. پنج هفته پرسپولیس ناکام بود و باید لحظات، دقایق و همه چیز پنج بازی گذشته فراموش شود. بچه‌ها می‌توانند با پیروزی در دربی به خیلی از حرف‌وحدیث‌ها پایان دهند. بچه‌ها این پتانسیل را دارند و فقط باید خودشان را باور کنند. اصلا باید بازیکنان پرسپولیس تصور کنند لیگ برتر از جمعه شروع می‌شود، و ما بواقع‌ باید از هفته ششم بازی‌های خودمان را شروع ‌کنیم.

هرچند پروین با صحبت‌های خود می‌خواهد روحیه قرمزها را در آستانه بازی با استقلال بالا ببرد، اما امیر قلعه‌نویی هم با اشاره به حساسیت‌های بازی نتیجه آن را غیرقابل پیش‌بینی می‌داند. سرمربی آبی‌ها در پایان تمرین دیروز استقلال در مورد بازی روز جمعه گفت: دربی اگر چه سه امتیاز بیشتر ندارد اما از حساسیت‌های زیادی برخوردار است. در دو بازی گذشته استقلال بدشانسی آورد، با این حال امیدوارم بتوانیم در این بازی پیروز شویم. ما توانایی خوبی برای بازی مقابل پرسپولیس داریم و تنها مشکل مان مصدومیت خسرو حیدری است.

وی در مورد این‌که آیا به مساوی فکر می‌کند یا نه نیز گفت: هم ما و هم پرسپولیس برای برد به میدان می‌آییم، اما به هر حال امکان تساوی هم وجود دارد. خود من همیشه بازی هجومی را دوست داشتم، چه در زمانی که در استقلال بودم و چه زمانی که در تیم‌های دیگر مربیگری کردم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.