لیگ برتر فوتسال به تعویق افتاد

۲۹خردادماه،

اولین جلسه هیئت رئیسه جدید سازمان لیگ امروز با حضور علی طاهری، غفاری، نجاریان، منصوری و رضا افتخاری برگزار شد که مهم‌ترین مصوبه آن مربوط به تعویق مسابقات لیگ برتر بود. به این ترتیب رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با یک ماه تاخیر از ۱۵ شهریور ماه آغاز خواهد شد و اوایل اسفند به پایان خواهد رسید. به گزارش فارس، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر ۲۰ مرداد ماه در اصفهان به میزبانی باشگاه گیتی‌پسند برگزار می‌شود.

*همچنین کارگروهی تشکیل داده شد تا از کیفیت و استاندارد سالن‌ها گزارشی تهیه کنند. این کارگروه شامل تقوی، جابری، سهرابی و درودیان است.

*از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز ساعات برگزاری مسابقات لیگ برتر بود که طی آن رقابت‌ها در تابستان از ساعت ۱۸ و از اول مهر ماه از ساعت ۱۷ آغاز شود. در صورتی که رقابتی بخواهد پخش مستقیم شود امکان جابجایی این ساعات وجود دارد.

* استان‌ها باید سه روز پس از ماه مبارک رمضان نمایندگان خود را برای جام حذفی فوتسال اعلام کنند.

*مبلغ ورودی باشگاه‌ها برای حضور در لیگ تغییر نکرد و به این ترتیب تیم‌های لیگ برتری باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان، لیگ دسته یک ۲۰ میلیون تومان، لیگ دسته دوم ۱۰ میلیون تومان، مناطق ۵ میلیون تومان و رده‌های سنی پایه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به سازمان لیگ پرداخت کنند.

*قرار است جلسه آینده هیئت رئیسه سازمان لیگ ۱۲ تیر ماه برای بررسی اساسنامه فوتسال تشکیل شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.