لیگ راخوب شروع نکردیم اما از بازیکنان راضی ام

 ”محمدرضا کربکندی” عصر روز سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از دیدار با صبای قم اظهار داشت: دیدار قبل تیم ما که منجر به شکست مقابل فجر شهید سپاسی شیراز شد، روی چمن مصنوعی بود و بازیکنان به علت آشنا نبودن با چمن مصنوعی نتوانستند بازی خود را ارایه دهند.

 وی با بیان اینکه در آن دیدار، ورزشگاه شیراز نور کافی نداشت و به مشکلات تیم ما اضافه کرد، گفت: مهم ترین اشکال تیم ما این بود که به رغم آشنایی با اهداف تاکتیکی حریف، بد گل خوردیم.

 کربکندی، غیبت قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده مقابل فجر شهید سپاسی شیراز را یکی دیگر از عوامل این شکست بیان کرد و گفت: حدادی فر با مشکل نظام وظیفه روبرو است و از مسوولان نظام وظیفه می خواهم مشکل این بازیکن ملی پوش را حل کنند.

 وی با بیان اینکه شکست مقابل فجر سپاسی را باور نداشتیم و حریف هم پیروزی را باور نداشت، گفت: این شکست را باید به تاریخ بسپاریم و بر دیدارهای آینده تمرکز کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه تیم صبای قم سهمیه آسیایی دارد و برای آسیا بسته شده است، گفت: برخلاف دیدار گذشته با شناخت بیشتری مقابل این تیم صف آرایی می کنیم زیرا بازی هفته گذشته این تیم با پیکان را دیده ایم و از نقاط قوت و ضعف آنها شناخت داریم.

 وی افزود: تیم ذوب آهن اصفهان تغییر زیادی در ترکیب خود بوجود آورده و بازیکنان زیادی را از دست داده است و برای هماهنگی بازیکنان جدید و قدیمی به زمان نیاز داریم.

 کربکندی، وجود یک مهاجم با تجربه را یکی از نیازهای تیمش دانست و گفت: مشکلات مالی باشگاه این اجازه را نداد که بازیکن مورد نظر را به خدمت بگیریم.

 وی، مسن بودن تیمش را رد کرد و گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۶ سال و یک ماه است و به نظرم این میانگین سنی بد نیست و بازیکن ۳۰ ساله و ۲۵ ساله داریم و این موضوع که سن تیم ما بالا است را قبول ندارم.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تاکید کرد: به رغم همه مشکلات، به آینده این تیم امیدوارم و معتقدم با این وضع بودجه ای که ذوب آهن دارد، تیم بسیار خوبی را بسته ایم.

 دیدار تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صبای قم در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، چهارشنبه شب در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.