لپ‌تاپ جدیدی برای گیمرها

بازار لپ‌تاپ‌های تخصصی در این سال‌ها آنقدر رونق گرفته است که شرکت‌های تولیدکننده را به ورود به این بازار ترغیب کرده است. حالا شرکت سامسونگ بعد از عرضه موفق اولین سری لپ تاپ ویژه بازی خود با نام Series 7 Gamer مدل جدید دیگری از سری لپ‌تاپ‌های ویژه بازی‌های ویدئویی خودش را به بازار معرفی کرده است.

26-04

این لپ‌تاپ که با نام Series 7 Gamer Yellow 3D شناخته می‌شود، با طراحی ساده و مدرن و در رنگ‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود.

این دستگاه مجهز به پردازنده سندی بریج Core i7 – 3610QM و کارت گرافیکیAMD Radeon HD 7870M دو گیگابایتی است. این لپ‌تاپ ۸/۳ کیلوگرمی از ۸ گیگابایت رم DDR3 هم بهره می‌برد.

نمایشگر بزرگ ۳/۱۷ اینچی این لپ‌تاپ از نوع LED سه‌بعدی بوده و تصاویر را به صورت full HD و با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این تصاویر شدت روشنایی ۴۰۰ انسی لومنی دارند و با کنتراست مناسبی به نمایش در می‌آیند.

هارد دیسک این لپ‌تاپ ظرفیت یک ترابایتی داشته و از یک هارد درایو SSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد که به سرعت هم بوت می‌شود.

با این همه اما مقامات سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه و قیمت آن اعلام و منتشر نکرده‌اند. با این حال بعضی از فعالان بازار انتظار دارند این لپ‌تاپ جدید از اواخر ماه آگوست و با قیمتی در حدود ۲۵۰۰ دلار روانه بازار شود و به فروش عمومی برسد.

دنیای‌اقتصاد

join


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.