لژیونرهای اردن در دیداربا تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند

به گزارش ایرنا ، روزنامه ‘الدستور’ اردن روز یکشنبه نوشت: ‘عامر ذیب’ بازیکن اردنی تیم الاتحاد امارات عربی متحده امروز در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال اردن شرکت می کند.

الدستور از ‘شادی ابو هشهش ‘ ، ‘حمزه الدردور’ و ‘محمد الباشا’ به عنوان سه بازیکن تیم فوتبال اردن نام برد و اضافه کرد: این بازیکنان که به ترتیب برای تیم های ‘الفتح’ ، ‘نجران’ و ‘التعاون’ عربستان سعودی بازی می کنند از فردا ( دوشنبه ) در تمرینات آماده سازی تیم اردن شرکت می کنند.

این روزنامه همچنین از ‘احمد هایل’ به عنوان دیگر بازیکن لژیونر فوتبال اردن نام برد و اضافه کرد: این بازیکن که در تیم السالمیه کویت بازی می کند قرار است روز سه شنبه به همراه ‘انس بنی یاسین’ بازیکن اردنی تیم فوتبال الوحده امارات که در آلمان اردو زده است ، در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال اردن برای دیدار تدارکاتی با ایران حضور پیدا کند.

الدستور در ادامه به تمرینات روز گذشته تیم اردن برای دیدار تدارکاتی با ایران اشاره کرد و افزود: این تمرینات که با حضور ۲۱ بازیکن و زیر نظر ‘ عدنان حمد’ مربی عراقی این تیم برگزار شد به تمرینات بدنسازی و سبک اختصاص داشت.

تیم فوتبال اردن که خود را برای دیدار با استرالیا در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل آماده می کند در ساعت ۱۹ (به وقت محلی) روز چهارشنبه در ورزشگاه ‘ملک عبدالله دوم’ در دیدار دوستانه به مصاف تیم کشورمان می رود.

تیم فوتبال اردن روز ۱۱ سپتامبر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل با تیم استرالیا دیدار می کند.

۷۱۳۲**۱۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۴۹۸۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.