لکسوس، تویوتا و آکورا صدر نشین شدند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

خودروهای ژاپنی امسال هم همچون سال های قبل، صدر جدول سالانه ی قابل اعتمادترین خودروهای نشریه کانزومر ریپورتس [گزارش های مصرف کننده] آمریکا را اشغال کردند.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران به نقل از سایپانیوز، لکسوس، تویوتا و آکورا مقام اول تا سوم قابل اعتمادترین خودروی جدول سالانه را به دست آوردند، مزدا، اینفینیتی، هوندا و سوبارو به ترتیب پنجم، ششم، هشتم و دهم شدند.

آئودی از مقام هشتم در سال قبل به مقام چهارم در سال جاری رسید و بهترین پیشرفت را ولوو داشت که با ۱۳ پله پیشرفت به مقام هفتم رسید. برند GMC هم با سه پله پیشرفت به مقام نهم دست پیدا کرد.

بیشترین افول از آن برند سایون تویوتا بود که ۱۰ پله سقوط کرد و به رتبه ۱۱ رسید. افت مهم دیگر هم مربوط به سوبارو بود که ۵ پله سقوط را تجربه کرد.

نیسان هم با ۹ پله سقوط رتبه ۲۲ را از آن خود کرد. ب ام و و مرسدس بنز یک پله نسبت به سال قبل بهتر شدند. ب ام و رتبه پنجم این جدول را به دست آورد و مرسدس بنز رتبه سیزدهم.بیوک با ۹ پله صعود مقام ۱۲ را به دست آورد.

کرایسلر و رام هم بهبود یافتند و مقام های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند. دوج در همان جایگاه ۲۴ سال قبل خود باقی ماند. با این که خودروسازان آمریکا وضعیت بهتری نسبت به سال قبل داشته اند اما برتری همچنان از آن خودروهای ژاپنی است.

در این جدول ۱۶ دسته بندی وجود دارد که از خودروهای جمع و جور گرفته تا وانت های تمام قد را دسته بندی کرده است.

در ۱۴ دسته بندی برتری با خودروهای ژاپنی است.

شاید مهمترین موضوع گزارش ممتاز به نقل از امسال کانرومر ریپورتس خروج خودروهای تویوتا کمری، RAV4 و پریوس V از فهرست خودروهای پیشنهاد شده کانزومر ریپورتس است .

در عوض امسال نام تسلای اس در بین خودروهای پیشنهاد شده ی این مجله به چشم می خورد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.