لیست احتمالی اخراجی‌های پرسپولیس

دنیزلی برای فصل آینده نیمی از بازیکنان فعلی تیمش را کنار خواهد گذاشت. اکثر بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت فقط تا پایان امسال با این تیم قرارداد دارند.

به گزارش آتی نیوز به نقل از سایت گل، هر چند شکست سنگین پرسپولیس مقابل سایپا برای مصطفی دنیزلی بسیار تلخ و ناراحت‌کننده بود ولی حسن این باخت این بود که آقا مصطفی حالا خیلی راحت می‌تواند برای فصل آینده تصمیم بگیرد و بازیکنانی را که نمی‌خواهد خیلی راحت کنار بگذارد.

دنیزلی حتی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که این باخت کار او را برای کنار گذاشتن برخی نفرات راحت کرد و حالا خیلی‌ها منتظرند تا فهرست مازاد پرسپولیس اعلام شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که دنیزلی برای فصل آینده نیمی از بازیکنان فعلی تیمش را کنار خواهد گذاشت. این خبر را یکی از نزدیکان دنیزلی در اختیار خبرنگار ما قرار داد و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از حالا باید به فکر رفتن از این تیم باشند. میثاق معمارزاده، حسین هوشیار، علیرضا محمد، ابراهیم شکوری، رضا نورمحمدی، ممدوتال، مازیار زارع، حسین بادامکی، جواد کاظمیان، وحید هاشمیان، مهدی مهدوی‌کیا و مهرداد اولادی بازیکنانی هستند که دنیزلی تمایلی برای نگه داشتن آنها ندارد. در ضمن وضعیت امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی هم برای ماندن در پرسپولیس مبهم است.

خبر دیگر از پرسپولیس این است که مصطفی دنیزلی و رویانیان قرار است ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای با یکدیگر داشته باشند تا در مورد لیست پرسپولیس برای فصل آینده و اوضاع فعلی این تیم با یکدیگر صحبت کنند. در ضمن گفتنی است اکثر بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس قرار خواهند گرفت فقط تا پایان امسال با این تیم قرارداد دارند.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.